Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3546538 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3546553 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     asiatur

ps: skal man have udskrift af alle sine kontoer?

Har kun lavet af vores fællesopsparingskonto. Min kæreste har ikke god økonomi på hendes kontoer så jeg har vores fælles opsparingskonto. Det kunne måske give hende problemer mht. visum.

thaysen81

Jeg tog en udskrift af forsiden på min netbank, det var fint..
        De kan jo ikke vide hvis du udlader en konto eller to… de skal bare vide om i har penge, så gætter på det er fint..

thaysen81

Har fået mit visum 🙂

Det gælder i 6 mdr. i modsætning til det jeg fik afvide da jeg afleverede det, hvor han sagde det ville udløbe på datoen på min udrejse billet..

Anonym

God med positiv feedback 🙂 Tillykke!

Har købt fly t/r og hotel de første 3 dage plus bankudskrifter. Købte dog med afbestillingsforsikring hvis nu. Tager derind i morgen.

Anonym

Husk en god bog, der var sort af mennesker derinde igen i dag, så regn med en ventetid på op til 2 timer…

Held og lykke!

asiatur

Takker.

Hvad er egentlig dine planer i Indien?

Anonym

Lander i Goa d. 31/1, bliver der et par uger inden jeg tar mod syd. Så bliver det Kerala og Tamil Nadu indtil jeg tar til Bangkok d. 8/4.
                  Har fundet en masse steder jeg gerne vil hen i sydindien, men tar det lidt som det kommer..
                  Har været i nordindien tidligere, så derfor blev det sydindien denne gang..

Hvad med jer?

asiatur

Har været i Goa før. Det var desværre ikke et hit for mig. Fik alvorlig maveinfektion to gange på to uger. Gode strande i Goa!

Vi lander i Delhi 19/1 hvis vi får visum 🙂 Bliver der lidt og så videre til Agra, Jaipur, Kerala, Chennai og så videre til Sri Lanka/Maldiverne. Derfra til Bangkok/Thailand og Burma. Dernæst Malaysia, Indonesien og Borneo. Mere har vi ikke planlagt.

Er Nord Indien værd at besøge?

thaysen81

Så kan det jo være vi mødes et par gange undervejs.. Hvor længe regner i med at være afsted?

Synes bestemt nordindien er værd at besøge. Delhi er en lorteby, frygtelig! Agra er der Taj Mahal og Agra Fort, ellers har byen intet at byde på.. Varanasi ved ganges floden var rigtig fed, vi tog et nattog fra Agra dertil. Jodhpur fin by, Jaisalmer ude i Thar ørkenen rigtig fed by, hvor i kan tage på den fedeste kamelsafari, absolut et højdepunkt på vores tur. Pushkar fin lille by. Udaipur fin by.

asiatur

Ja det kan sagtens være 🙂 Har skrevet en PM. Vi tager det lidt som det kommer men i hvert fald indtil d 31/3-14.

Hvorfor var Delhi en lorteby? Er allerede nu lidt nervøs overfor renligheden osv. Heldigvis er det kun et startby.

thaysen81

Alt for mange anmasende mennesker, tiggere, hellige køer, dytten og båtten konstant, især old delhi er slem.. Vi var i delhi i 2 dage og det var rigelig..
                          Vi blev hurtig meget træt af de store byer, og søgte mod de lidt mindre, eks jaisalmer, jodhpur og pushkar..

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account