This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tanja&Josefine

Vi er 2 friske piger der ankommer til Sidney d. 29. december. Vi skal derfor holde nytår “down under”. Er der andre der skal det? Eller er der nogen der har tips til et sted hvor backpackers mødes? Det kunne jo være hyggeligt at holde en lille fest.

Hilsen Josefine og Tanja

Anonym Jeppe

Hey Tanja & Jose

Vi er to friske fyre…hmm!, Jeppe Og Mikael! Vi tager til Sydney d.3oct og regner med at blive i S(i)dney og arbejde indtil engang efter nytår for derefter at rejse rundt og ha det sjovt i vores fremtidige bil…yeah

Det betyder jo også at vi skal holde Nytår der, hvilket skulle være noget mest cool i verden!

Kunne være sjovt at skrive lidt frem og tilbage og måske finde ud af noget…

Jeppei@hotmail.com

SeeY…Jeps

Anonym Mikael

Hejsa…
    Ja total ynglings ide, Den er jeg med på.. Men er i ikke søde at skrive til mig også, for ham jeppe er ikke så informativ..

Mikael 🙂

Når ja.. Glemte min mail.. Zpunk85@hotmail.com

Anonym mia

hej
    hed i hvor dan man holder nytår i italien

Anonym Bjoern

Hey. vi er en hel del der tager til Botanic Garden d. 31 tilligt om morgenen med fuld picnic for at faa en god plads, saa bliver vi der hele dagen og bliver godt stive. Det er der den helt store fest kommer til at blive!!!

Hvis i er friske paa den ide kan i jo lige skrive!:
    bernie.best@ofir.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account