Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527593
     Anders19

      Hey, 20 årig gut her!
      Den 2. februar 09 tager jeg 3 mdr. til New Zealand. Jeg starter ud i Christchurch og rejser nordpå med tiden. Ellers er der ikke lagt de store planer. Har lyst på en masse forskelligt. Vil gerne ud og lave nogle fysiske ting, bike lidt i bjerge, dykke, vandre, bungy jumpe osv. Kan også ske der skal ses lidt på by/nattelivet, men nu kigget vi lige på det..
      Hvis du har lyst til at mødes dernede eller rejse lidt rundt sammen, så kast endelig en mail afsted.

      Anders

      #3527691
       Anonym

        Det lyder fedt. Jeg er muligvis i NZ på det tidspunkt. Hvordan regner du med at rejse rundt + bo?

        #3527792
         Anders19

          Endnu har jeg ikke lagt mig fuldstændig fast på noget. Men i og med at jeg ellers rejser alene har jeg overvejet at rejse med kiwiexperience..

          #3527878
           kathrine

            Hej Anders. Jeg er også i nz fra 7. marts – 21. april så ku da være fedt at mødes og evt rejse videre sammen. Jeg lander i Auckland så kan være det passer med at du befinder dig på nordøen på det tidspunkt.. du må gerne sende en mail.. kathrine_klausen@hotmail.com

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account