This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anders19

Hey, 20 årig gut her!
    Den 2. februar 09 tager jeg 3 mdr. til New Zealand. Jeg starter ud i Christchurch og rejser nordpå med tiden. Ellers er der ikke lagt de store planer. Har lyst på en masse forskelligt. Vil gerne ud og lave nogle fysiske ting, bike lidt i bjerge, dykke, vandre, bungy jumpe osv. Kan også ske der skal ses lidt på by/nattelivet, men nu kigget vi lige på det..
    Hvis du har lyst til at mødes dernede eller rejse lidt rundt sammen, så kast endelig en mail afsted.

Anders

Anonym Anonym

Det lyder fedt. Jeg er muligvis i NZ på det tidspunkt. Hvordan regner du med at rejse rundt + bo?

Anonym Anders19

Endnu har jeg ikke lagt mig fuldstændig fast på noget. Men i og med at jeg ellers rejser alene har jeg overvejet at rejse med kiwiexperience..

Anonym kathrine

Hej Anders. Jeg er også i nz fra 7. marts – 21. april så ku da være fedt at mødes og evt rejse videre sammen. Jeg lander i Auckland så kan være det passer med at du befinder dig på nordøen på det tidspunkt.. du må gerne sende en mail.. kathrine_klausen@hotmail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account