This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sofie

Jeg har kigget en masse på nettet omkring New Zealand og besluttet mig for det må opleves, men jeg vil gerne lige have et par gode tips.

Hvordan kommer man billigst derned, har selv fundet frem til STA Travel og Kilroy ser ud til at være ok, andre med bedre ide??

Og hvad er et realistisk bud på penge forbrug dernede for ca en måned..? (tager en måned af gangen.. så må vi se hvornår pengene er brugt..)

Andre gode tips modtages også gerne fx. hvad er bedst nord eller sydøen??

På forhånd tak

Sofie

Anonym tln

Hej Sofie

Det er meget svært at sige om Nord øen er bedre end Syd øen. Begge steder har deres fordele.

Mit råd er tag et kik på de artikler vi har om New Zealand, lad dig inspirerer, men ikke lede. Find selv dine oplevelser. Og jeg vil gerne gentage mig selv “New Zealand er et lander der opleves bedst med bil”. Jeg skrev for et par år siden artiklen “New Zealand på tværs”. Tag et kik i den og se om du finder noget der som kan hjælpe dig.

God tur

Torben Linnemann

Anonym annemette

Hej Sofie
    Har selv været på New Zealand i 6 uger, der er for fedt.
    Du skal regne med ca. 10.000 kroner om måneden, dette skulle gerne inkludere accomadtion (hostels, ikke dyre hoteller) mad (lavet af dig selv) oplevelser, gerne transport. Jeg synes selv der er flottest på sydøen, de har bare så mange fantastiske ting, men nordøen har også mange fede ting at byde på. Et godt råd er at bruge ca. 2/3 af den tid du har på sydøen.
    Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig herinde!
    MVH Annemette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account