This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym slothsen

Jeg har med en ven planer om at tage til Australien og overvejer meget wwoof rejsebog, men er i tvivl om hvor mange penge jeg skal have med? Vi vil gerne være der i et år. Vi er villige til at bo overalt og også at rejse rundt om natten.

Anonym Jacob Mathiesen

Australien er et rigtig dyrt land at rejse og bo i, ca. lige så dyrt som i Danmark.

Hvis i er under 26 kan i søge om et holiday work visa, så i kan arbejde undervejs og tjene lidt penge samt få gratis kost og logi mange steder

Held og lykke med turen

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

jeps working holiday visa er vejen frem i oz.
    Ellers kan i på de hostel i kommer til at bo på få kontakter til dem der har en bil og gerne vil tag folk med hvor man deler benzien prisen.
    Det var så plan B.
    Plan A er at i flyver til oz köber en bil så kan i köre rundt fra sted til sted hvor i kan arbejde plus i kan overnatte på campingpladser den billige måde at göre det på.når i slutter jers rejse af saelge i så jers bil. Der er et sted i sydney hvor man kan köbe og saelge biler der vil i möde rigtig mange back packer, er i to personer og har planer om at arbejde ville jeg sige mellem 10000 og 50000kr hver, köber i en bil så snakker vi 50000 kr hver, tag i til oz for at arbejde og selv rejse rundt og ier heldig med jobs og dem er der gode muligheder for så er 10000 til 20000 kr nok til et år, for så er i tvungen til at finde arbejde, nogen gange skal man også tag nogen chancer, lykke til afsted med jer piger.lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

jeps working holiday visa er vejen frem i oz.
    Ellers kan i på de hostel i kommer til at bo på få kontakter til dem der har en bil og gerne vil tag folk med hvor man deler benzien prisen.
    Det var så plan B.
    Plan A er at i flyver til oz köber en bil så kan i köre rundt fra sted til sted hvor i kan arbejde plus i kan overnatte på campingpladser den billige måde at göre det på.når i slutter jers rejse af saelge i så jers bil. Der er et sted i sydney hvor man kan köbe og saelge biler der vil i möde rigtig mange back packer, er i to personer og har planer om at arbejde ville jeg sige mellem 10000 og 50000kr hver, köber i en bil så snakker vi 50000 kr hver, tag i til oz for at arbejde og selv rejse rundt og ier heldig med jobs og dem er der gode muligheder for så er 10000 til 20000 kr nok til et år, for så er i tvungen til at finde arbejde, nogen gange skal man også tag nogen chancer, lykke til afsted med jer piger.lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account