This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cha

Hej! Jeg har planer om at rejse 1 md i Mexico med min kæreste i juni. Her et par spørgsmål:
    2) Hvor kan det anbefales at tage hen? Her tænker jeg på steder der ikke er turistede og dyre, men er spændende alligevel.
    1) Hvor meget skal man i gennemsnit regne med at betale pr. dag inkl. mad, overnatning og måske nogle udflugter? (Jeg kræver ingen luksus)

Et forslag til den billigste og bedste tur ville være super!

Venlig hilsen Charlotte

Anonym Anonym

Regn med 200 kr i døgnet. Så kan du i visse egne blive positivt overrasket (helt ned til 90 kr)

Ved ikke hvad du har lyst til.

Historie – centrale Mexico
    Dyk, strand, dyr – Palanque, og Yucatan-halvøen.
    Bjerge, indianere (primitivt) – Nordvest Mexico

Det bliver svært at finde steder, der ikke er turistede på en måned, da de ikke er turistede pga at de er svære at komme til med offentlig transport eller fordi der ikke er noget at se.
    Men Mexico er generelt et fedt land.
    Raslyng

Anonym Anonym

Ved du tilfældigvis også hvor jeg kan få den billigste billet til Mexico? Jeg har snakket med nogen fra STA, og har fået en tur-retur-pris på ca. 5000.

Anonym Kasper

Jeg vil anbefale dig at rejse til Chiapas i det sydlige Mexico.

Her vil du finde virkelig smuk natur (sumidero kløften), en anderledes kultur, samt billigere priser end i resten af landet.

Herfra er der heller ikke langt til diverse feriesteder på hhv stillehavskysten og den caraibiske kyst.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account