This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rikkelbk

Hejsa 🙂
    Jeg skal selv til Australien, dog gennem alott.dk..
    De har oplyst mig at man skal regne med at bruge ca 10.000 pr md, hvis man vil leve godt..
    Men du kan også få det til at løbe rundt med 8000..
    Hvis det er nogen hjælp, brugte min veninde lidt over 80.000 på 10 måneder dernede.. Men hun boede dog gratis i et halvt år, og levede godt 🙂

Anonym Daniel Madsen

Hej

Det er meget svært at sige noget om, nogle bruger 10 andre 20…

Men hvis du vil rejse på et buget, så er det nok ikke umuligt at gøre det for en 5-7000 kr. pr. måned… Men hvis du vil nogle store ting, som at dykke, sky dive, rafte, eller sådan noget, skal du nok ligge det til…

Hvis du bor på hostel og deler værelse med en 8-10 stykker kan man godt finde det til under en 100 kr.

Men problemet er at man altid ender i byen hver aften, så ryger der sgu mange penge der.. Men det er jo også meget personligt hvad man bruger der…

Men det kan være en fordel at planlægge, hvad du vil se opleve, hvor du vil køre hen og hvordan… Det gør det sværer at lave om på din tur undervejs, hvis man møder nogle som man gerne vil følges mere med… Men det giver en bedre sikkerhed ret økonomisk.

Ved ikke om det overhoved har hjulpet dig, eller om det overhoved giver mening…

//Daniel

Anonym GitteNim

Jeg skal til australien her i oktober og være au pair indtil feb 2009. derefter rejser jeg rundt til 18 maj..
    men er lidt i tvivl om hvor mange penge man bruger i løbet af ca 3 måneders rejse rundt i Aus.. er der nogle som har en ide om hvor mange penge kan have brug for.. nogle snakker om man ca kan bruge 10 000 pr måned..
    jeg vil rejse rundt med noget bus, nok de busser som køre de veje hvor man ser ting. ikk greyhound..
    der udover vil jeg bo på de billigste hoteller og leve så billigt som muligt..

det ku være rart nok at vide lidt omkring hvor mange penge man kan komme til at bruge. især da jeg skal låne penge :S da denne tur pludselig blev til og jeg ik fik tjent noget op..

håber i har gode råd..

tak.. gitte

Anonym lone traveller

Jeg tog østkysten på en måned. Bruget cirka 10k inkl transport, 1 dyk, 3 dage whitsunday boat trip og Fraser island tur.
    Sparede meget (var sidste del af turen og jeg havde lige været 5mdr i asien – prischok!), og hvis du bare skal have minimum af sjov bør du ikke budgettere med mindre end 10k.

My 5 cents

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account