This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielJohansen

Sikke en drømmedestination.. Det virker måske lidt skørt, men besvarer lige dit indlæg med et spørgsmål. Har i planer om, at dykke der og kan I, i så fald give nogle råd til hvor de bedste sites er i området og hvornår sæsonen er bedst for det?

Hvor meget har i sluppet for flybilletter og hvad hedder ruten?

På forhånd tak.. og rigtig rigtig god tur:-)

Anonym DanielJohansen

I øvrigt kan du prøve, at oprette tråden på Lonely Planets Thorn Tree Forum hvis du ikke har held til, at få besvaret dine spørgsmål herinde. I så fald må du meget gerne poste et link:-)

Anonym raslyng

Min kæreste og jeg skal 3 uger til Palau og Yap i Micronesien til februar. I modsætning til andre folk, der besøger øerne, har vi ikke et budget på 50000 kr. Vi rejser med rygsæk og klarer os så billigt som muligt.
    Vi har selvfølgelig kigget i Lonely Planet og lidt på nettet. Men vi kunne godt bruge nogle tips/insiderviden til at finde overnatningsmuligheder til rimelige priser samt til planlægning af ture og ideer til seværdigheder.

Venlig hilsen
    Rasmus

Anonym raslyng

Hej Daniel
    Ja, vi har planer om at dykke. Ikke mange dyk. Men en 2-4 på hver ø. Kender ikke de fede steder endnu. Men tidspunktet er vist rigtigt i vores forår, så tror det er perfekt.
    Vi skal være 3 måneder i Asien (Andamanerne, Myanmar, Filippinerne og Micronesien). Billigste adgang til Palau er(efter hvad jeg har fundet) via Manila. Vi skal give 3500 kr retur til Palau og 3000 kr retur Palau til Yap.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account