This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thaslam

Hej alle sammen

Jeg skulle have været en tur rundt i Australien her til sommer, men er blevet nødt til at rykke det hele. Jeg skal først med min familie ind gennem midten, Sydney-Darwin og skulle så have været ned af østkysten, men familien forslår nu at jeg tager med dem hjem og dropper østkysten, så jeg også har penge når jeg starter med at studere….Jeg overvejer at tage 14 dage i Cairns, Sydney og Whitsunday, for ikke helt at “miste” østkysten. Er det for kort tid/for dumt, det kommer alligevel til at blive omkring 10.000 for de 14 dage…

Anonym (L)

Hej

Jeg synes, da helt sikkert du skal tage østkysten med, når du nu er kommet hele vejen derned. Det er dyrt at rejse til Oz, og hvornår får du chancen for at gøre det igen? 14 dage er dog ikke meget tid til østkysten, men det kan dog lade sig gøre, hvis du fokuserer på nogle få steder fx Cairns, Whitsundays og muligvis Fraser Island og så flyver til Sydney (jeg går ud fra, du skal flyve hjem herfra? Ellers ville jeg undlade Sydney, hvis du alligevel ser byen med din familie. Istedet kan du flyve fra Brisbane). Jeg tror, det bliver for stor en mundfuld at nå hele vejen fra Cairns til Sydney og se alle “must-sees” på vejen på 14 dage.

Go’ tur – det bliver SKØNT!

Mvh Line

Anonym Tine

Hej Line

Det var heller ikke meningen at jeg skulle tage hele østkysten på 14 dage, men Cairns, Whitsunday og GBR 🙂
    Det bliver dog lidt dyrt med flybilletter, bus osv, så har besluttet at blive lidt i Sydney (det når jeg ikke at se da jeg skal direkte fra sydney til melbourne når jeg lander dernede). Så må østkysten blive en anden gang 🙂 men tak for hjælpen!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account