This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MK

tænkt på med strøm.. vi er 2 gutter der tager til san fransisco den 7-7-07 planen er vi skal køre igennem nationalparker, ned til cali,, LA, slut i san fran,, saa ville jeg bare høre ad,, jeg regner med at tage min mobiltelefon, digital kamera, baerbar osv,, og alt det elektronik kræver jo strøm, har hørt de bruge nogle andre stik derover,, nogen der ved hvor man kan faa en omformer, fra deres strøm til en 220volt som vi kender her hjemmefra.
    på forhaand tak

glæder mig som en gal ! 😀

Anonym Lea

Hej.. Det nemmeste er bare at købe en adapter/omformer når i kommer til USA. I næsten alle souvinirforretninger eller butikker, der handler med elektronik kan man købe en adapter til ca 2 dollars, og de fungerer fortrinligt.

Anonym j

Hey Man..

Koeb skidtet hjemmefra!! det er i hvert fald hva jeg ville anbefale!

Vi er 2 gutter der koerer rundt i u.s. og vi har en dansk power ting med, man kan saette i cigartaenderen saa den laver 220V til vores mobiltlf osv.

Derudover kan du koebe en lille omformer der goer at vores runde europaeiske stik kan puttes ind i deres stikkntakter..

grunden til jeg synes du skal soerge for dette hjemmefra, er:

1 : amerikanere har en tendens til KUN at saelge ting der laver deres ting om.. altsaa fra U.S til EU.

2: jeg tror slet ikke man kan faa en powersupply til bilen der er til europaeiske stik….

Hvis det er i mangler ting og sager er Radio Shack et ret godt sted, da de netop ogsaa saelger ting vi europaerer kan bruge… Walmart er ubrugeligt, da de kun saelger amerikansk til europaeissk!!

haaber det var hjaelp nok!

god tur!

Anonym L

Hejsa

Hvis du kigger på dine opladere, så burde der stå (i hvert fald på nyere elektronik) at det kan klare fra 100V-240V, hvilket inkluderer både det europæiske og US system. Det eneste du så skal bruge er et stik der kan passe i deres mystiske stik…

Kan vel købes i en elektronik eller el forretning…

Håber det lykkes

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account