This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NickJ

Hey

En kammerat og jeg skal til Australien og New Zealand i feb11 og derfor søger jeg lidt info fra andre på hvad der er must seen dernede. Hvis nogen har nogle gode råd til ture/oplevelser må i meget gerne skrive..

på forhånd tak :o)

Anonym Magnus

Vil anbefale at du kigger på http://gapyear.dk/index-4.html .. Der er linet nogle seværdigheder og gode råd op..

Anonym NickJ

Super.. tak for linket 🙂

Anonym Lise

Der er mange fantastiske steder i Australien! Bl.a. kan Fraser Island og Uluru helt sikkert anbefales!

Anonym Janne

Hej!
    Jeg har været i NZ og vil da gerne give jer nogle råd med på vejen…
    Jeg blaffede rundt på NZ sammen med en ven. Det var super nemt og kan gøres overalt. Samtidig er det en billig, men super fed måde at slippe for de andre turister og møde lokalbefolkningen!
    Jeg vil desuden anbefale at I i NZ tilbringer det meste af jeres tid på Sydøen, hvor I finder den flotteste natur og de største oplevelser. I skal ikk snyde jer selv for en tur til Queenstown, for det er der, hvor det sker!! Her kan I prøve alt der påvirker adrenalin, tømmermænd og pengepung!
    God tur!

Anonym Christina larsen

Med hensyn til AU kommer meget an paa hvor laeng i har. Vi har varet hele vejen rundt nu og vi synes det bedste har vaeret western Australia. Exmouth er et rigtig godt sted at snorkle!, Great Barrier Reef, Ayers Rock, Coober Pedy, Blue Mountains, Broome, Kathrine Atherton Tablelands i Queensland er virkelig et must! Der er saa meget flot her. Er i til party osv, saa tag kysten op langs nsw og Qld, men vi valgte at lade vaere og har set den smukkeste natur ved at korer indlands i stedet.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account