This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym chrizzy16

Min kæreste og jeg vil gerne til Australien og arbejde, vi har været ved Jysk Rejsebureau for at hører emd hensyn til rejsen.
    Vi har fået et tilbud om den “store” visumspakke til 2475 kr hvor vi får visum, 2 overnatninger i sydney også sørger de for at oprette en konto så vi vil kunne arbejde.

Men vi vil så gerne vide, hvor svært er det at oprette kontoer og alt det der følger med når man skal arbejde dernede?…
    Hende vi snakkede med sagde at det ikke var så svært, men at mange valgte at betale sig fra det hvis de kun skulle være der en måneds tid. Men vi regner med at vil være der et år, så det har ikke så stor betydning hvis det f.eks. tager en uge at oprette.

kan man evt. gøre det hjemmefra? og skal man have en fast addresse dernede for at de kan lade sig gøre”

Håber i kan svare
    Venlig Hilsen
    Kristian og Christina

Anonym (L)

Det er rigtig nemt… Nu er det godt nok 3 år siden jeg var der, men mon ikke det stadig er nogenlunde det samme. Tag jeres jeres pas (tror kun vi skulle bruge vores pas, men tage alle jeres vigtige papirer med for at være på den sikre side) med ind i banken.

Vi brugte Westpac og de var rigtig søde og hjælpsomme. Vil tror det tog 20-30 min at få det ordnet og derefter sendte de bankkortet til det hostel vi boede på. Så det eneste det kræver er at i ved hvor i vil opholde jer ca. en uge frem i tiden. Vores hostel havde en bakke med post til gæsterne, men ellers er jeg sikker på at i kan aftale med jeres hostel at det er ok at i får sendt jeres kort dertil.

Derudover skal i bruge et taxfil nr. Det kan i bestille på nettet… Det er også ganske nemt og skulle gerne være fremme i løbet at en uges tid.

Håber det kunne hjælpe… Synes i hvert fald at det nemme penge at spare

Anonym none

Hej Kristian og Christina,

Jeg siger det samme som ovenstående, det er meget nemt at oprette konto og tax number.. 🙂 Jeg har købt mit visum direkte på nettet for ca 750 kr (work and traavel visum) Et hostel kan findes til 150 per nat og sikkert også billigere end det.. der findes virkelig mange jobsider på nettet så jeg vil mene at det ikke skulle være umuligt at finde noget arbejde inden for rimelig tid på egen hånd.. 🙂 Så konklusionen må være at det klart er billigere at sørge for det hele selv, men ønsker man trykheden kan man vælge at benytte et selskab 🙂

god tur.. 🙂

Mvh Nikki

Anonym chrizzy16

tikkeni. hvor har du købt visummet henne pånettet ? og hvordan har du gjort det..?

Anonym none

Det har jeg gjort her http://www.immi.gov.au/visawizard/ ved at følge anvisningerne.. 🙂

Det er meget nemt.. 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account