This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Thilde_HV

Hej!
    Vi er 2 piger som skal ud og rejse til maj i USA. Men vi er lidt i tvivl om hvad der er realistisk, at give for overnatninger i San Francisco og Miami?
    Så vi vil om nogle kunne hjælpe os med følgende spørgsmål:

1) Er det nødvendigt at booke hostels inden man tager af sted?

2) er der nogle som har nogle hostels de kan anbefale i S.F. og Miami, og hvor mange penge er realistisk at sætte af til overnatnig pr. nat?

Håber der er nogle so kan hjælpe os med svarene:)

Anonym Lea

Jeg har ikke været i Miami, men har været i S.F. og elskede det! I skal helt sikkert bo på Green Tortoise hostel. (kan bookes på hostels.com) jeg kan ikke huske den nøjagtige pris, men at det var lidt dyrere end andre steder. Dete r dog alle pengene værd plus der er gratis morgenmad hver dag og gratis aftensmad tre gange om ugen. Det er et meget populært hostel så jeg vil anbefale at I booker det inden i ankommer!
    God tur

Anonym Claus

På Hostelworld.com kan I søge og booke på hostels i Miami og SF. Her kan I også se andres kommentarer.

Book den første nat hjemmefra, og tjek stedet ud. Hvis ikke det er ok, kan I jo bare flytte.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Mht Miami, vil jeg helt klart anbefale Deco Walk Hostel på Miami South Beach. Perfekt beliggenhed og et super Hostel!

God tur

Christian

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account