Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3533309 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Thilde_HV

Hej!
      Vi er 2 piger som skal ud og rejse til maj i USA. Men vi er lidt i tvivl om hvad der er realistisk, at give for overnatninger i San Francisco og Miami?
      Så vi vil om nogle kunne hjælpe os med følgende spørgsmål:

1) Er det nødvendigt at booke hostels inden man tager af sted?

2) er der nogle som har nogle hostels de kan anbefale i S.F. og Miami, og hvor mange penge er realistisk at sætte af til overnatnig pr. nat?

Håber der er nogle so kan hjælpe os med svarene:)

Lea

Jeg har ikke været i Miami, men har været i S.F. og elskede det! I skal helt sikkert bo på Green Tortoise hostel. (kan bookes på hostels.com) jeg kan ikke huske den nøjagtige pris, men at det var lidt dyrere end andre steder. Dete r dog alle pengene værd plus der er gratis morgenmad hver dag og gratis aftensmad tre gange om ugen. Det er et meget populært hostel så jeg vil anbefale at I booker det inden i ankommer!
        God tur

Claus

På Hostelworld.com kan I søge og booke på hostels i Miami og SF. Her kan I også se andres kommentarer.

Book den første nat hjemmefra, og tjek stedet ud. Hvis ikke det er ok, kan I jo bare flytte.

mvh
          Claus

Anonym

Mht Miami, vil jeg helt klart anbefale Deco Walk Hostel på Miami South Beach. Perfekt beliggenhed og et super Hostel!

God tur

Christian

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account