This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym j-strauss

Hej alle sammen.

Jeg lander i Auckland d. 3. april, og jeg overvejer meget kraftigt at booke den første overnatning hjemmefra, men hvad skal man vælge at bo på?

Jeg foretrækker klart hostels, men er der nogen der kender nogle gode steder?

Vigtigst af alt skal det være et sted, hvor der kommer mange andre backpackere, gerne danskere eller skandinaver. Prismæssigt er der ingen krav.

Håber i kan hjælpe mig C”,)

MVH
    Jesper

Anonym admin

Tjek menuen her på siden – du kan booke hostels fra Hostelworld i topmenuen under Køb rejser.

Du kan normalt se på hostelbeskrivelsen om det er et backpackersted eller ej.

En god idé er at booke de første par nætter hjemmefra, og når du kommer frem, så tjekke den lokale situation og evt. flytte til et nyt sted.

Håber du får en god tur ..

Mvh

Kenneth Karl Nielsen, admin

Anonym Stine Johansen

hej.
    jeg har selv lige været et par dage i Auckland, og kan anbefale “Nomades Fusion Hostel” på 38 Fort street. det er billigt, mange venlige og internationale (isæt skandinaviske) backpackere og super god beliggenhed og venligt personale. tilmed har de mange sociale arrangementer – super duper!

Held og lykke med det 🙂

Mvh Stine Johansen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account