This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hej Jeg skal rejse rundt på Australiens østkyst (Sydney – Cains)fra oktober til december. Jeg har tænkt på at overnatte både på hostels og camping (telt). Er det nødvendigt at medbringe sovepose, eller er den noget mindre og lettere lagenpose + tæppe kombination nok til at holde næsen varm!!

Du kan sagtens undvære en stor og klodset sovepose, da der er varmt i den periode, -specielt omkring Carins, men ellers kan man altså købe nogle letvæks soveposer til ca.799, som ikke fylder ret meget, men de er dejlig praktiske at have med, den jeg havde med vejede ikke mere end 750g, og det er jo ingen ´ting.

God tur, -jeg misunder dig

Hej. Jeg vil sige , det kommer an på…..Hvornår rejser du? I Sydney kan det være koldt om vinteren…deres vinter, men man somregel leje nogle tæpper. Et lagen er dog altid godt at have med ,da man mange steder forlanger lagen på sengen, sovepose eller ej. Oppe nord på ved Cairns er der varmt eller meget varmt!! Men de har så også mange steder airkondisning på om natten, og så kan det være koldt, koldt nok til at blive for kølet. Jeg selv havde en sove pose med som var dejlig når det var koldt og de andre frøs, og en ovn, men effektiv mod moskitos, når man var de varmere steder. Jeg tror du selv må gøre op med hvad der er mest praktisk at pakke. Håber du får en rigtig god tur! PS. Køb masse af myggebalsam!!!! Hilsen Tine!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account