This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MiaG

hej! Jeg skal være i Costa Rica i 2 måneder. Den sidste måned dernede er ikke planlagt, så jeg ville høre om der er nogle, der har erfaringer med steder man kan overnatte såsom hostels, bed and breakfast eller billige hoteller? Gerne tæt på stranden. Både gode og dårlige oplevelser kan bruges, så man ved hvilket sted man skal tage hen/ikke skal nærme sig ;). Har aldrig været i Costa Rica før, så modtager også gerne oplysninger om hvad der er værd at opleve i landet. 🙂 håber nogle kan hjælpe.

Anonym Camilla

Hej Mia

Hvornår skal du til CR?
    Vi er to piger, der skal backpacke gennem Mellemamerika – vi starter i Guatemala og tager af sted om en uge! Det kunne være sjovt evt. at mødes. Vi har ikke planlagt så meget endnu, men vi har skrevet med nogle inde på Couch Surfing, som vi regner med at overnatte hos. Tjek siden ud, hvis du ikke kender den! 🙂

Anonym MiaG

Hej piger 🙂
    Jeg skal først til Costa Rica til januar og være der til marts måned. Ja kunne være rigtig fedt at mødes, eftersom jeg rejser alene. Så hvor langt tid skal i være afsted? Tusind tak, jeg kigger på det. 🙂
    ps. husk at der er regntid pt. og oktober er den måned der regner mest, bare hvis i ikke var klar over det.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account