This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym _-mie-_

Vi skal til Australien den 27. decemper 2008, og vil holde nytår i Sydney. Nu er det bare det, at vi står og mangler overnatning, og kun overnatning, i maks 5-6 dage. Kender I nogle steder hvor det er billigt at overnatte, eller ligefrem familier man kan bo ved? Hotel og hostels er næsten udsolgt i denne periode, og er meget meget dyrt.

Håber i kan hjælpe.

Anonym Marie

Hej Mie.
    Jeg ved ikke om du overhovedet ser dette, men hvis du gør, må du meget gerne svare. Jeg skal rejse til Australien med en veninde til nytår og vi står netop i samme situation, som du gjorde sidste år. Fandt du noget billigt overnatning?
    Skriv endelige 🙂
    Hilsen Marie.

Anonym Mie

Hej Marie.. Jamen vi sov på en campingplads der hedder lane cove river tourist park. Det var ikke særlig dyrt og det var rigtig fint.

Det var også rigtig nemt til byen. Man går et lille stykke fra pladsen og hen til bussen og den kører direkte til centrum.. Håber i får en super god tur 🙂

Anonym Anonym

Tusind tak for hjælpen. Det var rigtig dejligt at du gad svare. Tak for det. Det håber jeg også 🙂 God søndag til dig.

Anonym Marie

Tusind tak for hjælpen. Det var rigtig dejligt at du gad svare. Tak for det. Det håber jeg også 🙂 God søndag til dig.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account