This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym apa

Hejsa

en kammerat og jeg tager til USA (Californien, Nevada og Arizona) i Juli måned. Vi har lejet en bil og da vi gerne vil køre rundt.

Vores spørgsmål går på overnatnings muligheder derovre.

Hvor er det smartest (billigst) at overnatte, moteller, hostels osv??

Og hvad med camping, er det tilladt at holde ind til siden og slå et telt op?? eller SKAL man campere på en campingplads??

På forhånd tak

Anonym none

I skal tage at købe lonely planets USA bog.. Den koster et par hundrede på nettet og den er beregnet til roadtrips hvor der også er “fold-ud” kort i 🙂 I den står også beskrevet med overnatning osv.

Anonym Anders

Når I er to kan det bedst betale sig at bo på motel.
    http://www.americasbestvalueinn.com

Men hvis man skal hygge med andre er hostels det bedste.

Anonym – bartholdy –

da jeg var derovre sidst bestilte jeg den første nat hjemmefra, og derefter havde jeg en bærbar med hvor jeg brugte diverse trådløse internet til og booke hoteller på http://www.hotels.com dagen før jeg ankom til den næste by. det var hvertfald efter min erfaring det billigeste. og god tur 🙂

Anonym apa

Hej igen

Tak for jeres svar 🙂

Nogen der kan svare på det med camping så ville jeg blive glad 🙂

Anonym bogrunberger

Hejsa
    Min kæreste og jeg har camperet meget derovre. Det er ikke tilladt at have åben ild i Californien pga. brandfaren. Der er dog undtagelser, men kun på ægte campingpladser. I må ikke bare holde ind og slå et telt op.

Deres campingpladser er normalt helt i orden og de er ret billige, så der skulle være gode muligheder. God rejse!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account