This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jaco1881

Hejsa…

Jeg skal til New Zealand og Australien, og vil i den forbindelse bevæge mig rundt med Oz og Kiwi…

Men er det billigere at købe bus-pas’ne dernede i stedet for herhjemme af rejsebereau’et??

Jacob

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Jacob

Med hensyn til Oz- og Kiwi-experience buspas tror jeg ikke der er den store forskel på at købe buspassene i Danmark eller i Australien eller New Zealand.

Jeg vil råde dig til at vente med at købe et til du kommer derned. På den måde har du den fulde frihed til at gøre, hvad du vil, når du ankommer.

Hvem med – måske møder du 3 fine venner, som du køber en bil sammen med ?

Hils downunder

Kenneth

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Jacob

Med hensyn til Oz- og Kiwi-experience buspas tror jeg ikke der er den store forskel på at købe buspassene i Danmark eller i Australien eller New Zealand.

Jeg vil råde dig til at vente med at købe et til du kommer derned. På den måde har du den fulde frihed til at gøre, hvad du vil, når du ankommer.

Hvem ved – måske møder du 3 fine venner, som du køber en bil sammen med ?

Hils downunder

Kenneth

Anonym Pernille

Hej Jakob

Jeg ville helt sikkert også anbefale dig at købe dem der nede. Der findes nemlig adskellige forskellige busselskaber når du kommer der ned. Personligt fortrød jeg meget, at jeg havde købt min billet til kiwi-exp hjemmefra, da de andre selskaber tiltalte mig mere. Prismæssigt er det heller ikke meget man sparer.
    Men i bund og grund er jeg enig med Kenneth, det fedeste er helt sikkert at ha sin egen bil.
    Rigtig god tur!!!

Pernille

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account