This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hej med jer
    Jeg har tænkt på, at tage en måned til Cuba i sommerferien. Jeg er 22 år og skal rejse alene.
    Er det farligt ?
    Skriv venligst hvis i har været der, specielt hvis i har rejst alene.

Lån / Køb eventuelt bogen.
    Rough Guide, More Women Travel.

Jeg ved ikke om den omhandler Cuba specifikt, men den skulle have nogle gode generelle råd.

Den kan købes i Nordisk Korthandel http://www.scanmaps.com eller lånes på biblioteket.

Hav en god rejse.

Hej Lene – som vil rejse alene til Cuba.
    Nej, det er ikke farligt. Cuba er et af de sikreste lande at rejse i, og Cubanerne er søde og hjælpsomme mennesker. De er fattige, og der skal nok være nogen der forsøger at blokke dig for penge ved søge at sælge alt muligt til dig, men risikoen for at blive overfaldet er meget lille.
    Det er en fordel at kunne spansk, og have rejst i fattige lande før.
    God tur

Hej Lene!

Det er ikke farligt at tage alene til Cuba. Heller ikke selvom man er en pige. Jeg kom hurtigt i snak med én dame, der lejede et værelse ud. Men man skal lige lære at sortere i dem, man tager kontakt til, for de er alle ude på at få penge ud af dig. Hvis du mangler et sted at bo i den gamle del af Havana, kan du kontakte mig på jespersen_@hotmail.com
    Cuba er et utroligt smukt land og cubanerne er fulde af livsglæde. Prøv at blaffe. Det gør alle dernede, og det skulle ikke være spor farligt.

God rejse

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account