This topic is empty.

• Forfatter
     Maria1978

Til alle jer der rejser rundt i Guatemala, vil jeg lige fortælle om min oplevelse med rejsebureauet “Plus + travel agency” som har kontorer rundt omkring i Guatemala, bl.a. i Antigua.

Jeg købte 2 endagsture gennem selskabet. En til “Lago de Atitlan” og en til vulkanen “Pacaya”.

Begge ture var under al kritik.

Ekstremt forsinket transport både ud og tilbage, dårlig service, en bus der løb tør for benzin midt på en bjerg og ikke mindst Guatemalas dårligste chauffør gør, at jeg på alle måder kan fraråde alle at benytte selskabet.

Da jeg klagede over turen fik jeg en absolut elendig service, ikke så meget som en undskyldning, på trods af at de erkendte at turen ikke havde været optimal.
    De nægtede at give pengene tilbage fordi jeg havde gennemført turen. Det skal lige siges, at jeg ikke havde andet valg, med mindre jeg havde taget en taxa tilbage til Antigua (ca. 3 timers kørsel).

Jeg klagede også gennem turistkontoret i Antigua, som var meget søde og hjælpsomme. De fortalte, at de fik MANGE klager over lige netop det rejseselskab! De fortalte ligeledes, at de arbejdede hen imod at lukke selskabet, men at ting tager tid.

“PLUS + travel agency” er ligeglade med dig og de giver IKKE pengene tilbage uanset hvad!

Der er masser af andre rejseselskaber, som tilbyder god service til tiden.

Venlig hilsen
    Maria.

Anonym Astrid

Godt at vide – skriv det også på siden http://www.tripadvisor.com. Den har millioner af besøgende, de bør også kende historien.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account