This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sussie

Hej 🙂
    Jeg er igang med pædagog uddannelsen, og jeg en udenlandspraktik i Australien ca. 6 mdr..! Jeg har rejst rundt i Australien 3 mdr., men jeg er i tvivl om budget nu.. Altså hvad koster et værelse/lejlighed.. Hvad med leve omkostninger..!? Rejste som backpacker sidst og det er jo et lidt andet budget..! – Skal jeg have arbejdsvisum.. Altså jeg får jo ikke løn med SU..!?
    Håber nogen kan hjælpe.. Skolen er ikke stor hjælp :-/
    Tak 🙂

Anonym Anonym

Hej Sussie.
    At bo i lejlighed koster fra 400 om ugen og opefter i Sydney. Det kan være billigere jo længere du kommer væk fra byen. Leveomkostninger er relativt billige..
    Jeg vil anbefale dig at lige så snart du har fået dit visum, så gå ned på immigrations kontoret og få en arbejdstilladdelse. Det koster ca. 200dkr at få sådan en. Med en arbejdstilleaddelse kan du arbejde op til 20 timer om ugen når du er studerende. Mere hvis du har flere jobs.
    Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at skrve på Regitzehede@hotmail.com

Anonym may holm

jeg vil bare gerne høre om praktikstedet i australien – hvor? og var det godt?:) jeg skal selv… om 5 mdr.maysilja@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account