Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200022 bbp-reply-position-1 odd post-3538933 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Martin AJ

Hej, fellow backpackers

Jeg er sammen med en min rejse kammerat ved, at lave et website der har til formål at hjælpe dig, som vil backpacke i Australien. Sitet er ikke færdigt, men der er allerede nu mange brugbare og fornuftige informationer omkring alt fra visum regler til bus-pass og lidt om hvordan man får arbejde under sin rejse og meget andet.

Tjek det ud, og kom gerne med kommentar – enten her inde eller over vores commentfunktion via facebook. på forhånd tak.

Hjemmesiden er: http://rejse-makker.dk/australien/

De bedste backpacker hilsner Martin AJ

Martin AJ

Hmm, der er åbenbart sket en misforståelse imellem mig og indlægsfunktionen. Den tror, at der skal stå /de efter australien i hjemmesidens URL, hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet 😛

_-mie-_

Der er lige en lille regne/tastefejl under jeres budget – leveomkostninger 🙂

lcphoto

fed ide – kommer det også til at omhandle NZ?…eller kan man sige priserne er det samme ca..

lcphoto

fed ide – kommer det også til at omhandle NZ?…eller kan man sige priserne er det samme ca..

Martin AJ

Ja mange tak, Jeg får det rettet 🙂

Martin AJ

Ja, på sigt har vi tænkt os også at lave et NZ site. muligvis endnu flere lande, men det kommer nok stille og roligt 🙂

Anonym

det eneste jeg kan se på hjemmesiden er desværre visumreglerne, vil gerne have mulighed for at se lidt mere 🙂

Martin AJ

Har lige fået nyt logo, og så skulle i gerne blive smidt til forsiden når i klikker på det 🙂

Bradley
                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account