This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Martin AJ

Hej, fellow backpackers

Jeg er sammen med en min rejse kammerat ved, at lave et website der har til formål at hjælpe dig, som vil backpacke i Australien. Sitet er ikke færdigt, men der er allerede nu mange brugbare og fornuftige informationer omkring alt fra visum regler til bus-pass og lidt om hvordan man får arbejde under sin rejse og meget andet.

Tjek det ud, og kom gerne med kommentar – enten her inde eller over vores commentfunktion via facebook. på forhånd tak.

Hjemmesiden er: http://rejse-makker.dk/australien/

De bedste backpacker hilsner Martin AJ

Anonym Martin AJ

Hmm, der er åbenbart sket en misforståelse imellem mig og indlægsfunktionen. Den tror, at der skal stå /de efter australien i hjemmesidens URL, hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet 😛

Anonym _-mie-_

Der er lige en lille regne/tastefejl under jeres budget – leveomkostninger 🙂

Anonym lcphoto

fed ide – kommer det også til at omhandle NZ?…eller kan man sige priserne er det samme ca..

Anonym lcphoto

fed ide – kommer det også til at omhandle NZ?…eller kan man sige priserne er det samme ca..

Anonym Martin AJ

Ja mange tak, Jeg får det rettet 🙂

Anonym Martin AJ

Ja, på sigt har vi tænkt os også at lave et NZ site. muligvis endnu flere lande, men det kommer nok stille og roligt 🙂

Anonym Anonym

det eneste jeg kan se på hjemmesiden er desværre visumreglerne, vil gerne have mulighed for at se lidt mere 🙂

Anonym Martin AJ

Har lige fået nyt logo, og så skulle i gerne blive smidt til forsiden når i klikker på det 🙂

Anonym Bradley
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account