This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lisalehtinen

Hej 🙂
    Ved i hvad det samlet koster at rejse rundt som backpacker i Sydamerika i 3 måneder? Hvor mange penge har i brugt incl. transport, logi og diverse?

På forhånd tak, Lisa

Anonym Claus

Bolivia, Equador og Paraguay er billige lande, Brasilien, Argentina, Columbia er dyere lande. Hvis du regner med 35-40 dollar pr dag, så går det ikke helt galt.

mvh
    Claus

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej,
    Har selv rejst i syd Amerika og har haft to store rejser der til. Alle lande i syd Amerika er billige, bolivia, er super billige, rejser du som en back packer ,bor på dorms spiser lokal mad, lokal transport, kan du rejse 3 månder for max 20000 kr.hvis du holder dig til bolivia, peru, 17000 kr, husk Amazona i boliva, super godt, og billige, plus, masser mere. god rejse ,lars

Anonym Sawaskagen

jeg læser lige med her. Jeg skal nemlig også rejse i 3 måneder og vakler mellem asien og sydamerika. Prisen er afgørende for mit valg.
    20.000? er det så kun lommepenge der er med i de 20.000? eller er det med fly også?

Hilsen Sara

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account