This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jimmi

Hej,

Jeg overvejer en rejse af 6-12 måneders varighed fra slutningen af næste år.

Dette er ruten jeg har tænkt på:

København – New York
    På egen hånd til Los Angeles

Los Angeles – Mexico City
    På egen hånd til Belize

På egen hånd til Guatemala
    På egen hånd til El Salvador

El Salvador – Costa Rica
    Costa Rica – Ecuador

Ecuador – Peru
    Peru – Chile

Chile – Basilien
    Brasilien – Venezuela

Venezuela – Aruba
    Aruba – Isla Margerita

Isla Margerita – Trinidad and Tobago
    Trinidad and Tobago – Barbados

Barbados – St. Vincent and the Grenadines
    St. Vincent and the Grenadines – St. Lucia

St. Lucia – Martinique
    Martinique – Dominica

Dominica – Guadeloupe
    Guadeloupe – Antigua and Barbuda

Antigua and Barbuda – St. Kitts and Nevis
    St. Kitts and Nevis – Puerto Rico

Puerto Rico – Dominican Republic
    Dominican Republic – Jamaica

Jamaica – Cuba
    Cuba – Bahamas

Bahamas – enten Miami eller New York – København

Mit spørgsmål er, om I kan give mig et tip til hvor meget det koster pr. person pr. døgn i disse lande? Jeg har dog selv været i den Dominikanske Republik, så det land har jeg styr på.

Anonym hadsund

i alle lande syd for mexico kan du nemt lve for under 80 om dagen. inkl 3 besøg på gaderestaurenter og et dobbeltværelse. finder du en at dele værelse med er det selvfølgelig endnu billigere. Det er alt det sjove derudover der kan få budgettet til at springe. jeg vil anbefale dig at tage til Tikal i Guatemala og øen Utila i Honduras hvor du kan tage et dykker certifikat for ca 145 USD. Hvis du godt kan lide action og fare er G. City et sted du vil hen… ikke engang lokale bevæger sig ud efter kl 20:00

chr

Anonym Anonym

Jeg ville skære ned på antallet af destinationer selv til et helt år. Med den rejserute, du beskriver, bliver din tur et stort rejseri, og det vil du fortryde.

Regn med mindst 14 dage i de små lande og 3-4 uger i de lidt større. I USA, Mexico, Brasilien (og Peru – men det er kun fordi jeg elsker Peru) skal du mindst bruge en måned, hvis du vil have et indtryk af landenes mange forskellige “tilbud”.

Men du bestemmer selvfølgelig selv farten.

Hvis du gerne vil se så meget, så har du altså fravalgt en perle – Bolivia er god for min. 3 ugers fede oplevelser.

M.v.h.
    Raslyng

Anonym Camilla Mandrup

Hi.
    Jeg bor lige nu i USA, Virginia -en time fra DC. Jeg vil gerne rejse i USA fra nov. 15. indtil mit visum udlober dec. 15. har muligvis brasilienske venner at bo hos i LA. taenkte ogsa pa at tage tilbage til Minnesota hvor jeg boede 4 mdr og har venner jeg kan bo hos. Har efterhanden set det meste pa ostkysten og befinder mig ofte i weekenden i DC, Richmond, Virginia beach el. ocean city, Marryland. Pa vestkysten mangler jeg bare lige boston og Niagra Falls som jeg gerne vil se. har vaeret i Florida men var ikke i Miami.
    Vil du rejse alene eller ville du vaere interreseret i at rejse Fra ostkysten med mig til LA og udfordre storbyerne pa vestkysten. Flyve fra NY til LA? Jeg kunne hente dig i NY, har maske en bekendt jeg kan bo hos i NY. NY – boston og Niagra falls – tage tilbage til Virginia aflevere bilen og flyve til Californien fra DC. NY-DC er 4 timers korsel uden trafik, sa det er bare at kore nar det ikke er rush hour. Er vi i DC i weekenden kender jeg nattelivet og folk vi kan overnatte hos. NY-DC er 4 timers korsel uden trafik, sa det er bare at kore nar det ikke er rush hour.

Jeg skal til NY 3,4,5 septmeber med nogle venner. billigst er det nok med hostel tjeck http://www.hostel.com. Jeg sover pa The Wanderers Inn i NY 25$ pr nat

Mail mig pa mandruppetersen@hotmail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account