This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Spielmacher

Hej.

Vi er to gutter, der er godt i gang med at undersøge, hvordan vi billigst muligt kan komme til Australien og Asien.
    Her har vi fået dette tilbud fra et rejsebureau, hvordan prisen er lige knap 10.000kr:

København – Melbourne // Cairns – Singapore // Bangkok – Dubai – København.

Er det en fornuftig pris? (vi rejser lige omkring nytår), eller kan vi gøre det hele billigere selv.

Anonym Anonym

Det tror jeg ikk selv i kan gøre billigere :p

Anonym Anonym

Hvem har i spurgt? Lyder nøjagtig som sådan en tur jeg gerne vil på 😀

Anonym LisbethFriis

Hvilket bureau har givet tilbuddet? Hvilke selskaber skal I flyve med? Og er der mellemlandinger med lang ventetid?

Men jeg vil næsten sige – uanset hvad – det lyder billigt og erfaringsmæssigt bliver det ikke billigere, jo tættere I kommer på afrejsedagen.

Hvis I kan gøre det billigere selv, skal I samtidig være opmærksomme på, at hvis I selv handler med udenlandske selskaber, er I ikke omfattet af de danske selskabers garantier og regler. Går det godt, betyder det intet. Men går det galt, kan i være ‘på herrens mark’!

Anonym Anonym

Det kan i næppe gøre billigere selv. Så ville i skulle sætte jeres egen rute sammen af enkeltbilletter, og de er generelt dyre. Og de sider man finder på nettet, som kan lave disse multiple flights billetter kan ikke gøre det billigere end det der. Jeg ville slå til, for som ovenstående også skriver, så bilver det absolut ikke billigere af at i venter!

Anonym Martin AJ

Rejsebureauerne giver jeg som regel den bedste pris markedet har at tilbyde (inden for rimelige ventetider, mellemlandinger osv.). Grunden til, at de kan gøre det for dig gratis er, at de får en del af flybilletens pris. Så kunne man argumentere for, at din rejse agent ikke har din bedste interesse. Men det har han/hun så bare alligevel fordi konkurrencen er høj rejsebureauerne imellem, og jo billigere de kan gøre det for dig, jo bedre gør de deres arbejde. Det vil naturligvis i længen give dem et godt omdømme.

Anonym Spielmacher

Ja man tror det er løgn, men ikke desto mindre er det sandt. VI har fået turen til 6670kr. 🙂

– Oven i købet med stop i Auckland.

Anonym Anonym

Det lyder meget billigt.. Hvilket selskab har i købt flybilletterne af, eller på hvilken søgemaskine endte I i så fald at købe billetterne igennem?
    VH Trine

Anonym Anonym

Det lyder meget billigt.. Hvilket selskab har i købt flybilletterne af, eller på hvilken søgemaskine endte I i så fald at købe billetterne igennem?
    VH Trine

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account