This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa…
    bare det var mig der skulle afsted..
    Jeg tror der er godt gang i den i surfers… det minder lidt om mini miami..
    Ellers selvfølgelig sydney, men det passer jo selfølgelig ik så godt..
    Ting i ik må gå glip af er bundaberg… Byen er super kedelig men lidt udenfor byen ligger der en strand hvor der hver aften kommer store havskilpadder op, der er stort set ingen der kender stedet og busserne køre heller ik der ind, men det er absolut et besøg hver.. du for lov til at komme helt tæt på dem…
    Byen Noosa er uden samlingen den hyggeligste by op af kysten, og har nogle fantastiske hostels, en af de bedste strande og ja en by man bare kan bruge nogle dage i for at slappe af, det ligger os næsten halvves på ruten,. efter mange km på lande vejen, så har man virkelig brug for bare at få tømt hovedet..
    HAr i købt et buskort?
    En anden ting køb ik noget hjemme fra tænker på ture og sådan, det er billigere der nede.

Anonym none

Vi er 3 tøser på hhv. 26, 28 og 29 år der lander i cairns d. 12 nov 08. og skal en tur med greyhound bussen ned langs kysten. Jeg flyver hjem fra Sydney d. 20 jan 09.

Nogle gode råd til hvor vi skal holde nytår, jeg tænker selv måske surfers Paradis (vil nemlig gerne booke plads på hostel i god tid så vi ik står uden) Nogle gode råd til hvor det er fedt at holde Nytår, ser ud til at alt er booket i Byron Bay som jeg først havde tænkt på.

Andre gode råd om turen langs kysten er meget velkomne 🙂 Samt kender i et godt hostel i cairns??

Vi glæder os til at møde en masse søde mennesker, så håber vores veje krydses 🙂

Mvh. Maria

Anonym sisse

Hej
    Byron Bay er stedet for nytaarsaften og jul faktisk ogsaa! Undersoeg eller spoerg jer frem hvilket hostel, der har mest gang i den! The Arts Factory, vil I nok hoere! Og det er ikke uden grund. Men hvis det ikke lige er jer, saa bare gaa ned paa stranden nytaarsaften! Der er proppet med mennesker!!!! Godt nytaar!
    Venlig Hilsen Sisse

Anonym none

Tusinde tak for jeres svar, det er så fedt at læse! Vi rejser med Jysk rejsebureau og jeg har fået en helt perfekt betjening derinde. Jeg har købt og betalt mit greyhound bus pas så det er på plads. Vi har kun planlagt de første par dage og så ved vi at vi skal på en af de 3 dages dykkerture, men alt planlægger vi dernede. Så det bliver en spontan tur hvor alle muligheder står åben. Så byerne i har skrevet er noteret 🙂

Er der nogle foreslag til dykkerlocations udenfor Cairns? Nogle der har boet på PK jungle village i Cape Turbilation? Der har vi book 2 overnatninger den første uge? Er det et ok sted?

Mvh. Maria

Anonym Christina

Hey.. Jeg er lige pt selv i Cairns, rejser dog videre med greyhound ned idag til mission beach.. Men helt sikkert, kobt tingene hernede.. Der er masser af billigere droms paa backpacker steder osv som ligger tat paa det hele.. Intet problem at finde steder at vaere hernede 🙂
    Mvh Christina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account