Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3508725
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3508725 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     none

      HAR I PRØVET RAFTING?

      #3508764
       none

        Nej det har jeg ikke prøvet, men her er et link til en hjemmeside om blandt andet rafting i Montenegro http://www.montenegrovoyage.com/?sec=excursionsingle&id=3&lang=dan
        Mvh. Jesper

        #3508822
         Anonym

          Hej !
          Tak for brevet!
          Chek min hjemme side http://www.pedrorafting.myfc.dk
          så du kan læse meget om det!
          Hvis du synes at det er spændene send den videre til andre!
          Hils!
          pedro!

          #3509827
           Frederik

            hej none og et stort hej til dem som elsker rafting.
            Sidste sommer vidste jeg ikke hvor jeg skulle rejse hen – ved en tilfældighed faldt jeg over en hjemmeside
            http://www.montenegrovoyage.com
            Gennem dem endte vi så i Montenegro, hvor vi blev mødt af de sødeste og imødekommende dankstalende arrangør: Boris og Sille
            Hele ferien blev arrangeret af dem, og der prøvede vi for første gang rafting – ovenikøbet ned af den 2.verdens dybeste kanjon Tara floden (mega fedt). Vi prøvede alle deres udflugter – som var ligeså fantastiske!!!
            Gå ind og se deres udflugter på,
            http://www.montenegrovoyage.com/?sec=excursions&lang=mn

            #3509825
             Mulle

              Hej
              Rafting er megafedt – jeg har haft fornøjelsen i sommers at prøve det i Montenegro. Jeg kontaktede Montenegrovoyage – som introducerede mig for det. De tilbyder en masse forskellige slags udflugter til en normal pengepung, de er meeeget billigere end andre arrangør. Skal du ud og rafte -eller måske bare på ferie, så tag fat I dem. Jeg kan varmt anbefale dem..
              mvh
              Mulle

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log in with your credentials

            or    

            Forgot your details?

            Create Account