This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Eventyren

Er der nogen der har erfaringer med at backpacke alene i USA??
    Vil gerne ha’ en rejsekammerat, men da ingen endnu har meldt sig er jeg foreløbig alene..

Anonym OlafFO

Hej.

Jeg rejser alene til USA i oktober. Jeg flyver til New York 1. Oktober 09.

Hvornår rejser du ?

Anonym Eventyren

Skal først afsted næste år til marts..
    Hvor lang tid skal du være væk..?

Anonym OlafFO

1 måned

Anonym Michellehjortlund

Hej Eventyren. 🙂 Så at du søgte en rejsebuddy, eller flere til USA næste år 🙂 Beklager at jeg skriver til dig her i dit indlæg men du har ingen kontaktoplysninger på Rejsekammerat indlægget.

Nu syntes jeg det er på tide at jeg præsentere mig selv , Jeg hedder Michelle Hjortlund, kommer fra Nordjylland hvor jeg arbejder fuldtid hos Mc D, og Freelance som Promoter. Jeg Elsker og rejse og kan bestemt ikke få nok af det.
    Jeg havde enlig en rejsepartner til Asien, men han sprang fra , så begyndte jeg at tænke lidt over USA igen. USA har altid været min drøm at komme til.
    Jeg vil beskrive mig selv som sød, udadvendt , adralinjunkie, humoristisk. 🙂
    Jeg søger en rejsepartner som er med på alt fra, Amish folket i Pennesylvania, til Fashion Outlets i Vegas, til bylivet i New York, til Los Angelse beaches , ja er frisk på næsten alt og er bestemt ikke bange for at prøve noget nyt og møde nye mennesker 🙂
    Hvis det har en lille smule interesse så må du meget gerne skrive tilbage.

Venlig hilsen Michelle Hjortlund

Min mail adresse Michellehjortlund@hotmail.com

Anonym Trine Klose Koppetsch

Hej Eventyren.

Jeg er også ude og søge efter en et rejse med.
    jeg er en pige på 20 år som altid har drømt om at tage til USA og rejse rundt.
    Jeg er både til ferie med strand og drinks, og til oplevelser.
    Jeg har en plan om at tage til Amerika i marts/april og så en mdr. eller to.
    Hvis det er noget du vil snakke mere om kan du endelig skrive, vi kunne evt. finde ud af noget med Michelle Hjortlund som jeg kan se har skrevet til dig.

Skriv endelig til mig hvis det lyder som noget der er interesant.

Hilsen Trine Koppetsch

e.mail: trine_koppetsch@hotmail.com

Anonym christina

hej.
    jeg er en pige på 26 år.
    jeg har planer om og tage til usa lige omkring 1. maj, i ca 1 – 2mdr. så det kunne være fedt og have en eller nogen og rejse med!
    da jeg har et fast arb, kan jeg desværre ikke tage afsted før.
    ved godt det er lidt sener i du skriver, men det kunne være godt hvis vi kunne få det til at passe.
    du er meget velkommen til at skrive til mig på chris300184@hotmail.com

hilsen christina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account