Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3530812 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Hej jeg er en pige på 20 år som har planer om at rejse til Amerika/canada i foråret 2010.

Jeg har hele tiden haft en veninde som jeg skulle ud og rejse med, men hun er nu hoppet fra.
      Derfor leder jeg efter en eller flere som også gerne vil ud og se noget af den vestlige verden.
      Jeg er endnu ingen fastlagte planer om hvad jeg vil se, men regner med at det skal være en blanding mellem noget ferie og hygge, og så en masse fede oplevelser.

Hvis du/i også går med tanken om at rejse rundt i Amerika og canada i mdr. marts/april/maj/juni og er nogenlunde i min aldersgruppe, Så skriv endelig til mig. Rejselængden er heller ikke helt på plads, men tænker i 1-2 mdr.

Hilsen Trine

mail: trine_koppetsch@hotmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account