This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym William

Hej alle sammen.

Min kæreste og jeg står og skal ud og rejse til juli. Vi er i tvivl om hvor vejret er godt, og hvad der er værd at besøge.

Tidligere erfaringer i Asien:
    Juli 2015: 18 dage på Bali (Inkl. Gili Trawangan og Lombok) – En helt fantastisk rejse, hvor der både var godt vejr, smuk natur, mange forskellige aktiviteter så som trekking, surf, dykning, cykelture, riverrafting, templer, byliv osv. Meget af det jeg er interesseret i. Alt sammen til meget gode priser.
    Juli 2016: 14 dage på Sri Lanka – Overvejende godt vejr, dog meget ustadigt. Smuk natur, middel aktiviteter. Prismæssigt billigere end Bali, men mindre attraktivt for os.

Prioriteter for rejser:
    1. Godt vejr
    2. Aktiv ferie (mange aktiviteter og forskellige oplevelser man kan prøve af)
    3. Kultur
    4. Pris.

Overordnet kunne vi godt tænke os noget lignende Bali – Har selv et ønske om Filippinerne, men der er vejret ikke så godt i Juli, mig bekendt.
    Det vi er interesserede i, er at høre Jer, hvor I har erfaringer med at rejse i juli i asien, hvor ovenstående ‘kriterier’ er opfyldt.
    Budgettet er ca. 10.000 kr. pr person for 10-14 dage.

Vi glæder os til at høre om Jeres rejser 🙂

Anonym Tine

Har I overvejet Borneo? Der er masser at lave (river rafting, dykning, tur i junglen, trekking, bjergbestigning m.m.). Prisniveauet er dog lidt dyrere end Indonesien, men det kan også gøres billigt – jeg rejste på backpackerbudget og brugte cirka 10.000 på en måned og det var inklusiv en masse dykning! 🙂

Mvh
    Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account