This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sarah_k

Er der nogle der har et godt raad til hvordan man goer det lidt billigt? Vi er pt. i Carins, flybilletter til Darwin er 3- 400 dollars og det samme de andre steder hen. Vi vil gerne Se Darwin og Ayers rock og vaere lidt i outbacken. Men da vi ikk synes vi lige har 4000 til goere det, ville jeg hoere om nogle har en god ide. Eller et godt rejsebureau, alt virker lidt for dyrt fra Cairns.

Vi har ogsaa overvejet at tage til sydney eller melbourne og derfra tage til Ayers rock, men har ingen ide om det vil vaere billigere den vej.

Haaber nogle kan hjaelpe.
    Sarah

Anonym apa

For en klasse tur vil jeg foreslå at i tager et fly til Alicesprings og så tager en tur op til Darwin. På den måde oplever i mest af outbacken. Men det er selvfolgelig ikke gratis 😉

Ang. flybilletter så er jeg bange for at det du har fundet er prisen. Så vidt jeg husker er Quantas de eneste der flyver Cairns – Alice Springs. Og jeg tror ikke på du sparer noget ved at tage til Sydney eller Melbourne først.

det er nok bare at bide i det sure æble 😉 Men inden i køber noget så tjek alle priser rundt omkring, der er tit meget at spare de forskellige steder, på de præcist samme fly.
    Check som minimum hos Jetstar, Qantas, Virgin, travelmarket.dk samt hos et FlightCenter i Cairns.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account