This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym johannajosephine

Hej vi er to piger på omkring de 20 år. Vi vil meget gerne til Australien til Februar, og muligvis til Bangkok eller New Zealand. Da vi er to, og vi synes det er for lidt at rejse, vil vi gerne finde nogle rejsevenner/veninder. Så hvis nogle er friske, så skriv endelig!

Anonym Rikkelbk

Heej 🙂
    Har i planer om evt at tage en “working holiday”? hvor i kan være afsted i op til et år, og arbejde på samme tid? Det overvejer jeg nemlig, også omkring feb:)
    Kunne være hyggeligt hvis jeg kunne slutte mig ti Jer.
    I kan kigge på alott.dk

mvh. Rikke

Anonym Sarah

hej. vi er to piger. som selv skal til australien i febuar og være der til maj.
    vi så jeres besked og tænkte at vi sagtens kunne ses der nede eller følges lidt ad.
    vi tager fly til Perth og rejser den vej rundt, op til østkysten, og slutter i Darwin.
    bare prøve en lidt anderledes tur end hvad mange andre backpackers har gjordt.
    hvis i er interesseret kan i skrive til os på: sarah-s@jubii.dk
    hilsen sarah og natasja.

Anonym Anonym

Hej 🙂

Vi er 2 piger frá Færøerne 🙂 som er 21 år som vil gerne til Australien til Februar 🙂 Det vil være cool at følges ad lidt hend at vejen 🙂

Jeg sidder fakstist lige nu og prøver at find en hjemme side der har nogle billige billetter til Australien 🙂

Min adress er: nicolina_87@hotmail.com

Anonym GitteNim

Hej jeg er færdig som au pair engang i feb.. og vil derefter rundt og rejse og jeg er ene og alene .. såå det kunne da være vi kunne finde ud af noget.. hvordan skal i rejse rundt og hvor starter og slutter i ?

Jeg er au pair i melbourne og har afrejse fra sydney d. 18 maj..

skriv til Gittenimmortensen@gmail.com

Anonym Camilla

Jeg er en 20 årig pige som selv gerne vil ud at rejse, men det vil være utrolig rart med selskab. Jeg synes lyder utrolig spændende at rejse flere og som en god idé.
    Jeg har faktisk også være inde på alott.dk og synes det virker til at være ret interessant.
    Der er også adventuredk.dk som arrangerer grupperejser, så rejser man heller ikke afsted på egen hånd.

Min mail er: C-houmark@hotmail.com

Anonym Katrine Andersen

Hej piger..
    Jeg rejser med Alott og ankommer til Sydney i starten af januar. Derefter regner jeg med at tage surferkursus + et par ugers ophold i New Zealand sammen med en veninde, hvorefter jeg atter vender tilbage til Australien, hvor jeg skal rejse rundt selv. Så det kunne da være rigtig fedt, hvis vi kunne finde ud af at mødes. Så kan vi jo se om, vi kan sammen, og evt forsætte sammen på rejsen 🙂

I er velkommen til at skrive til min mail: kat_and89@hotmail.com

Mvh Katrine

Anonym iekp

Tager selv til Sydney i slutningen af Januar, så ville være fedt at møde andre danskere.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account