This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym solskinsglad

Gouda igen…

I Grækenland blev jeg indlagt for nogle år siden, de ringede dagligt for at sikre, at alt var i orden, og de tog sig af al kommunikation med lægerne. Jeg foretog mig intet og havde ingen udlæg.

Jeg blev syg i Mellemamerika, og da min rejseforsikring dækkede over et år fra den dato, kunne de sagtens forstå, at jeg ikke kunne vente med at få pengene retur, til jeg igen var i Danmark, så jeg sendte indscannede kvitteringer via mail og fik omgående pengene.

Anonym Sussie

Hej 🙂 Jeg benyttede Gauda, da jeg rejste rundt i 7 mdr..! – Da jeg blev syg i Malaysia, så anbefalede Gauda sygehus og blev bedt om at ringe igen, når jeg havde snakket med en læge.. Synes det var super behandling 🙂 Da jeg kom retur til DK, så sendte jeg regninger fra sygehus og piller, og jeg fik pengene retur efter 7 dage. Synes heller ikke de er så dyre i forhold til mange andre selskaber..!? Så dem vil jeg klart anbefale..

Anonym Lottewk

Jeg kan bestemt også anbefale Gouda. Jeg var i Sydamerika i sommers, hvor jeg fik stjålet mine vandrestøvler og der var ingen problemer med at få dem erstattet, så Gouda er helt sikkert et godt bud plus at de er billige!

Anonym none

Hej er der nogle der kan anbefale et godt/ billigt firma at tegne sin rejseforsikring hos. Evt nogen der har erfaring med Go safe?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account