Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528557
     Mathilde Falch

      Hej.
      Jeg er også en pige på 20 år.
      Jeg kunne godt tænke mig at rejse i nogle måneder, gerne i Indonesien, Sumatra hvor min mormor er født..
      Men jeg har heller ingen faste planer, vil bare gerne ud og se verden.
      Jeg regner med at tage afsted i Juli 2009.
      MVH Mathilde

      #3528554
       lianne

        jeg er en pige på 20 år, der gerne vil rejse lidt rundt og se noget af au, inden jeg skal ned og arbejde hos en familie til april 2010. er der nogle der evt. var interesseret i at rejse med mig rundt nogle måneder før. jeg har intet fast planlagt, så vi kan sagtens finde ud af sammen hvor og hvordan. jeg er også interesseret i at rejse rundt til andre lande, hvortil vi måske kunne slutte af i au.
        alle er velkommende til at skrive med foreslag og ideer.

        #3528666
         lianne

          hej mathilde.
          jeg tror ikke jeg kan nå at have sparet penge nok op til juli, og det ville være rart hvis vi kunne slutte af, så det passede med at vi var i au til april. men jeg er meget interesseret i af høre mere hvis du er frisk på den ide. tænkte at vi kunne tage nogle forskellige lande.. evt på interrail for at spare lidt penge.. landene kan vi bar blive enige om.
          lianne.

          #3528975
           Lone

            Hej Lianne
            Jeg er en pige paa 23, som skal vaere i Aussie fra juli 2009 og et aar frem. Har ingen planer pt., udover jeg paa et tidspunkt skal finde et job dernede, saa skriv endelig til mig hvis du har lyst til at rejse rundt i Aussie foerst. Jeg er ogsaa helt frisk paa et smut til New Zealand:-) Min mail er lone_roosewelt@forum.dk

            #3529146
             Anonym

              Hej Lianne ! Ja nu ved jeg ikke om du søger mand/kvinde til rejsekammerat. Men jeg er 19 år, fylder 20 til dec, og rejser til australien Janaur 2010.

              Du kan skrive på dj_nielsen@hotmail.com hvis det har interesse..

              Mvh Niclas

              #3530463
               Christina

                Hej Lianne.
                Jeg er en pige på 20 år, som lige pt er igang med at planlægge en tur til Australien, som gerne skulle starte i midten af januar 2010 og slutte sidst i marts (passer jo perfekt med dine planer så vidt jeg kan se 🙂 ).
                Jeg vil rigtig gerne opleve Thailand på vej til Australien, det er både billigt + rigtig flot natur. Kunne godt tænke mig ca. 2 uger i Thailand med nogen dage i Bangkok og udflugt til en ø.. Evt Ko Chang, som jeg har læst skulle være rigtig skøn…
                Derefter er der to måneder igen, som jeg gerne vil bruge enten udelukkende på Australien eller evt også en tur til NZ.
                Skriv en mail til mig på gingerskat@hotmail.com, så kan vi snakkes , hvis du har lyst 🙂
                Mvh Christina.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account