This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Boge14

Hi there!
    Jeg er også i fuld gang med at planlægge en rejse, hvor jeg skal forbi Afrika. Jeg overvejer at tage et trek fra Sydafrika igennem Botswana on Namibia. Og så med det hovedmål at bestige Kilimanjaro i Tanzania og evt. dykke på Zanzibar. Herefter er planen at tage til Bali og være surf bums..
    Vi kunne mødes til et trek i Sydafrika?
    Btw. har du kontakt til denne løvepark? 🙂

Jeg er 20 år og blev færdig med gym sidste år. Siden har jeg couchsurfet rundt i Frankrig og det sidste halve år været skibums i de franske alper. Jeg er også meget rolig med interesser i alt.
    Men skriv endelig, hvis du vil have nogen som helst interesse i at rejse med nogle steder i det sydlige Afrika 🙂

Anonym mbtkaras

Det kunne da bestemt have interesse, har du nogen bestemte ideer til hvor du vil trekke?:) Jo har haft kontakt til løveparken – hvad da?

Jeg er også 20 år også færdig med gym sidste år og har rejst rundt i USA samt en masse steder i Europa. Har absolut ingen færdigheder når det gælder surfing meeen man kan vel lære og ellers så er jeg vild med at dykke! 🙂

Anonym mbtkaras

Jeg har i tankerne at starte ud i Afrika med at lave frivilligt med løver på en løvepark i Sydafrika, efterfølgende tage til Fiji for at tage dykkercertifikat. Efterfølgende vil jeg gerne til Australien og her mangler jeg en at opleve dette kæmpe sted med! 🙂 Man er også meget velkommen til at tage med til Afrika og/eller Fiji, hvis det har interesse.

Ideen er at leje en campervan og så køre der hvor vi lyster. er du frisk? 🙂
    Jeg vil gerne opleve massere af dyreliv, vandsport og hvad der ellers er. Intet er fast lagt – byd endelig ind.

Jeg er en rolig person, men er altid frisk på lidt af hvert. Skriv endelig!

Anonym Boge14

Australien i en camper ville også være fedt. Hvad er din rute der? 🙂
    Planen var at trekke op igennem Namibia og videre til Vics falls. Men det kommer lidt an på økonomien. Svært at begrænse sig og “nøjes” med nogle lande.

Anonym mbtkaras

planen var mht til camper at flyve til Cairns eller Brisbane og så dykke ved Greaf Barrier Reef og så ellers kører ned til Melbourne. Stoppe i de byer man nu vil. Og så selvfølgelig besøge outbacken også.

Men ja det er svært at nøjes. 🙂

Anonym Stine Søndergaard

Hej !

Det lyder vildt fedt alt det, du gerne vil 🙂 Hvornår regner du med at rejse, og hvor længe har du planlagt at være afsted? 🙂
    Kunne da godt være interesseret i at rejse afsted igen!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account