This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej allesammen!
    Jeg hedder Marlene og jeg er 18 år.Jeg vil med hele mit hjerte gerne ud og opleve verden. Heldigvis, har jeg mulighed for det efter sommerferien. Min drømmedestination er USA. Har tænkt mig at, leje´en bil og så opleve de forskellige stater. Har været meget i tvivl om jeg skulle rejse alene, for pt. er der ingen i min omgangkreds jeg kunne tænke mig at rejse med. Men samtidigt vil jeg gerne have en person, jeg kan opleve det alt sammen med!

Anonym marleneQWn

tak for tippet 😉

Anonym Daizz

Hej Marlene
    Super fedt at du vil ud og opleve verden. Jeg vil blot lige gøre dig opmærksom på, at det kan være vanskeligt at leje en bil i USA, hvis man er under 21. Måske du skal være opmærksom på dette, når du søger rejsemakker 🙂

Held og lykke

Anonym Katrine

Hej Marlene! Dine planer lyder spændende, jeg vil også vildt gerne opleve USA og søger derfor også én eller flere rejsekammerater. Jeg har ikke en profil herinde, men du er meget velkommen til at smide en mail på katrineg93@hotmail.com, så ser vi på det 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account