This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louise Sigtenbjerggaard

Jeg hedder Louise og er 21 år og skal til mit 3. sabbatår. Jeg har brugt lidt af tiden på at arbejde, uddanne mig som skiinstruktør og arbejde i Østrig i 4 mdr., inden da rejste jorden rundt, Maldiverne, Sri Lanka, Indonesien, et par dage i Sydney, NZ og roadtrip i Californien. Jeg vil gerne opleve lidt mere af Asien, jeg har ca. 2 mdr. Fra omkring 1. oktober, jeg søger dog en, der vil dele oplevelsen med mig, eller bare dele af den.

Jeg vil gerne til Vietnam og så et eller to andre lande. Har enten Thailand, Cambodja eller laos i tankerne, men er meget åben overfor andre input.
    Er frist på det meste, trekking, adventure, strand, fest, frivilligtarbejde, dykning – jeg har allerede dykkercertifikat, homestay, hostel, hotel, alt – jeg er med på det hele.

Skriv endelig!
    louisebs@outlook.dk, 31357223

Anonym John Piet Hansen

Hej Louise.

Du lyder da lige som en der skal bo på min båd! Jeg sejler rundt i Filippinerne på en stor 50″ katamaran, med en masse dykkerudstyr ombord. Vi sejler rundt i områder med noget af det bedste dykning der findes i verden – her snakkes der om dykning med skildpadder, hajer, søkøer, vrag fra 2. verdenskrig og rigtig mange andre ting! Jeg synes du skal kigge lidt mere inde på min Facebook side Zaka Explore eller på min hjemmesiden zaka-explore.com 🙂

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive på john@zaka-explore.com så vil jeg med glæde besvare dine spørgsmål 🙂

Jeg håber vi ses!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account