This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jannie emig

Hej.
    Jeg er en pige på 18 år, som bliver student til sommer 2013. I omkring August/September 2013 vil jeg gerne rejse til Australien og bo i et halvårs tid eller mere, for at få en super oplevelse. Jeg vil samtidig arbejde lidt for at tjene nogle penge. Det kunne være dejligt hvis jeg kunne finde en rejsemakker som jeg kan dele oplevelsen med. (:

Anonym Anonym

Det lyder godt (: Jeg har ikke planlagt noget specielt endnu, da jeg ville vente til jeg eventuelt fandt nogle at rejse med. Men er helt klart frisk på alt 😀

Anonym Anonym

Det er vi også, men især flot natur og dyr!(;
    Øst eller vest?

Anonym jannie emig

øst (; men hvad er jeres plan? vil i køre rundt om dagen og opleve en masse og finde et hotel/vandrehjem om aften og sove en enkelt nat og derefter køre videre igen, eller? (:

Anonym sonnypacker

jamen vi regner med at leje en campervan og så tage det stille og roligt og bare nyde friheden:)
    også i øst, og så opleve en masse!

Anonym Anonym

fedt, jeg kunne godt være interesseret i at opleve noget med jer (:

Anonym Anonym

Burde du, vi er to fyre med enormt dårlig humor, men tilgengæld er vi mega afslappet og vil bare nyde ture!
    du velkommen til at sende mig en mail, så kan vi skrive lidt nærmere, og ville nok også være en ide at snakke sammen irl, så du kan se vi er to fine fyre;) (og du ikke bare er en total snoppet tøs, der ødelægger vores tur) 😛

Anonym sonnypacker

min mail som jeg bruger er hr90nielsen@gmail.com
    🙂

Anonym Sonny

Hej:)
    mig og en ven er i Australien 2 måned i sep/okt næste år:)
    vi skal køre rundt og opleve en masse, og der er altid plads til flere:)
    hvad vil du opleve i Australien 🙂 vi regner med at rejse rundt på østkysten:)

Anonym sonnypacker

Hej:)
    mig og en ven er i Australien 2 måned i sep/okt næste år:)
    vi skal køre rundt og opleve en masse, og der er altid plads til flere:)
    hvad vil du opleve i Australien 🙂 vi regner med at rejse rundt på østkysten:)
    (er medlem);)
    glemte bare at logge ind 😀

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account