This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej !
    Jeg går og planlægger at backpacke i Australien. Jeg vil til Darwin, ned til Alice, så til Adeliade og med great ocean road til melbourne. Dernæst til sydney og op til townsville ell. noget i den stil., men jeg har så mange ubesvarede spørgsmål som jeg ikke kan få svar på. Håber virkelig i vil hjælpe mig (:

Jeg er ubefaren skibsassistent, og vil gerne mønstre på et skib for nogle dage ell uger. Jeg har hørt at der er jobs overalt, men også på skibe? Nogle erfaringer?
    Hvordan sikrer jeg at jeg får min løn ved fx at plukke appelsiner?
    Nogle der kender til en Wwoof-bog hvor man kan finde familier, der er friske på at give kost og logi til gengæld for arbejde?
    Håber kan hjælpe (:
    Anne-Sofie

Anonym lone traveller

Måske du kan få arbejde ombord på et skib til en af de utallige sejlruter rundt omkring i the whitsundays.

Mht appelsinplukning og generel frugtplukning for kost og logi, så tror jeg lige du skl overveje den igen. Det skulle efter sigende være rigtig, rigtig hårdt arbejde, og farmene ligger altid fuldstændig isoleret ad helvede til. Det er umuligt at komme nogen steder, du har kun farmen. Til syvende og sidst går et par skrækhistorier om, hvordan backpackere er blevet voldsomt udnyttet af sygeligt griske bønder.

Anonym Anne-S

Det kunne bare være alt for fedt at påmønstre sådan et skib..
    Okay, det lyder ikk som forventet i hvert fald, tak for oplysningen i hvertfald!
    Har du hørt om den her Wwoof bog??

Anonym Anonym

Du skal melde dig ind i den Australske Wwoof-organisation – derefter får du adgang til wwoof-værterne.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account