Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3542005
     HeleneChristensen

      Søger rejsepartner m/k i starten af 2013 omkring januar, februar, marts og april måned. Jeg er meget interesseret i at backpacke til Canada, New Zealand og Australien. Vietnam er også i tankerne. New Zealand står dog som et fast mål. Jeg er åben for andre steder vi kan rejse hen. Jeg tænker et halvt år, måske kortere det kommer helt an på hvordan rejsen kommer til at blive planlagt. (:
      Jeg vil gerne opleve en hel masse og det skal helst bare ske spontant altså hvad vi lige har lyst til den dag, gør vi sku bare. 😉
      Jeg er måske lidt tidligt ude, men synes det er en god ide, hvis man kunne lære hinanden at kende lidt før man tog afsted.

      #3542019
       Morten Gad

        Jeg søger også en rejse-makker, du vil ikke med afsted fra juli/august i stedet for?

        #3542020
         Helene

          Nej desværre, jeg skal lige nå at spare nogle penge sammen inden, jeg tager afsted. 🙂

          #3542021
           Morten Gad

            Find mig på Facebook, hvis det er du ville snakke videre med diine planer:)

            #3542203
             Anonym

              Hej Helene 🙂

              Det lyder som en fed tur! Er du interesseret i at besøge andre lande, her tænker jeg Fiji, og vil du kun rejse eller også arbejde?

              Du skal være velkommen til at skrive til johannepedersen18@hotmail.com, hvis du vil snakke yderligere.. Jeg søger selv en rejsepartner i starten af 2013.

              #3542521
               Stephanie

                Hej Helene.
                Jeg har planer om at rejse til Vietnam, New Zealand og Australien næste år. Jeg havde tænkt at tage til Vietnam ca. september ’13, være der i 2 uger og så ramme New Zealand i oktober. havde tænkt mig at være der i 3 uger og så rejse til Australien, hvor jeg skal mødes med en veninde, vi vil leje en campervan og tage østkysten.
                Jeg ved godt det er ldit andre tider end det du har skrevet, men tænkte jeg ville skrive alligevel hvis det nu var – det er altid sjovere at rejse i selskab 🙂
                Kh stephanie

                #3543211
                 NicoMop

                  Hej Helene.
                  Jeg søger en rejsepartner fra januar(ca.) 2013. Lyder til jeg har noget nær de samme planer som dig, dog vil jeg gerne til USA/Canada i 1-2 måneder efter jeg har været i Australien/NZ. Så først 2-3 måneder i Aus/NZ og derefter et stykke tid i USA/Canada.
                  Ved ikke om det kunne have interesse?

                  #3543324
                   KiwiKjoeller

                    Hej Helene, Jeg rejser til NZ omkring jan, så hvis du er dernede omkring det tidspunkt, kunne vi måske godt finde ud af noget 😉

                    Hilsen Kiwi

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account