This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KBrandt

Hi,
    Jeg er en pige på 20 år, der næsten lige er ankommet Australien, lige nu bor og arbejder jeg i Melbourne, og har tænkt mig at gøre det de næste par måneder…
    Men kunne rigtig godt tænke mig at komme ud og opleve mere af Australien, fx østkysten.. 🙂
    Er du frisk på at rejse rundt sammen, alder og køn tæller ikke… Bare du har højt humør 🙂

-Kristina

Anonym Kristina

Hi Anne…
    Jeg fik først et tilbud på et job gennem en jeg lærte at kende hernede, men ellers er jeg sådan set bare gået rundt og delt ansøgninger ud på en masse forskellige cafeer i Middle park, albert park og i St Kilda, som alle er steder med masser af slagsens..
    Der er masser af steder der mangler personale, de kræver bare alle at man har erfaring, det havde jeg ikke meget af, og det har sådan set været det største problem.
    Jeg har lejet en værelse, hvilket man kan finde og gøre over nettet, ved ikke lige hvad siden hedder, men du kan bare prøve at google det.. Jeg giver 150 dollars om ugen, og det er imellem det og 250 du kan regne med.. ellers kan du tjekke ind på backpackers hostel, det er nok billigere.

har du flere spørgsmål siger du bare til…
    Glæd dig til din tur, her er skønt..
    -Kristina

Anonym annekaastrup

Hej Kristina,
    Jeg kan desværre ikke rejse med dig, men vil du fortælle mig lidt om hvordan du har fundet arbejde i australien og om omkostninger, da jeg måske gerne vil der ned i nogle måneder fra januar ’09.
    -Anne:)

Anonym sarah

Hejsa:) hvor længe vil du arbejde der? jeg og min veninde tager nemlig til Australien d 1 marts 09, og vi er er friske på det hele:) vi er begge 18 åå eller dvs. jeg bliver 19 lige inden vi rejser og min veninde bliver det imens vi er i autralien. men du kan bare skrive´en mail hvis du er interesseret? min mail er: sarah-s@jubii.dk
    – sarah

Anonym sarah

Hejsa:) hvor længe vil du arbejde der? jeg og min veninde tager nemlig til Australien d 1 marts 09, og vi er er friske på det hele:) vi er begge 18 åå eller dvs. jeg bliver 19 lige inden vi rejser og min veninde bliver det imens vi er i autralien. men du kan bare skrive´en mail hvis du er interesseret? min mail er: sarah-s@jubii.dk
    – sarah

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account