This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym malene1990

Jeg er en pige på 20 år som skal en tur til New Zealand om ikke så lang tid. (I november) Jeg synes det lyder en smule overvældende at rejse derned alene, så vil rigtig gerne have en rejsepartner selvom jeg rejser med et firma der hedder Alott som hjælper med at arrangere alt det praktiske. Jeg vil gerne derned og arbejde nogle ¨måneder og finde et fast sted at bo det første stykke tid. Derefter vil jeg rejse rundt.

Skriv hvis du kunne være interesseret 🙂

Anonym Janne

Hej!
    Jeg har ikk planer om selv at rejse til NZ lige nu, men jeg har været der og vil lige give dig et par tips med på vejen…
    Det er ikk noget problem at rejse alene. Hvis du bor på hostels vil du møde hundredevis af andre singlerejsende, der også hungrer efter socialt samvær. På rigtig mange hostels har de noget, der hedder “work for accomodation”, hvor du arbejder nogle timer om dagen og så ellers får lov at bo gratis. Må jeg i samme omgang varmt anbefale nogle hostels? The Villa i Picton og The Bug i Nelson er super nice hostels!
    Jeg blaffede rundt i NZ med en ven. Det var en super fed, let og unik måde at rejse rundt og møde de lokale – kan ligeledes varmt anbefales!!
    Håber du kan bruge noget af det 🙂 Ps. Wellington er en nice by at gå i byen i og hold dig på afstand af Base Hostels!
    – Janne

Anonym Anonym

Hvad er der galt med base hostels ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account