This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MiaG92

Jeg overvejer stærkt at skulle ud at se noget af verden, inden jeg begynder på studie til februar. Turen må gerne vare 1.5-2 mdr hen over den kolde triste vinter 😉 Det skal gerne være meget billigt, da jeg også bliver nødt til at tænke på, at jeg skal flytte lige om lidt. Jeg har 20000 kr (ca) til rådighed til turen. Jeg vil rigtig gerne til Thailand og Australien, og er egentlig ret åben over for andre steder også. Jeg kan godt lide at der skal ske noget action og se nogle spændende ting, men afslapning i solen er også super lækkert, så turen må gerne være en blanding 🙂 Jeg bliver 21 her i august og søger en rejsepartner – eller flere – på omkring samme alder.

Anonym Jacob

Australien er meget dyr, og der vil du nemt bruge de 20000 på en måned på hotel, mad og lomme penge alene.

Anonym MiaG92

Ja, jeg har godt hørt det skulle være rimelig dyrt. Derfor er jeg også klar på at det bliver en slags rundtur i Asien, og så tager jeg Australien på et senere tidspunkt. 🙂

Anonym Jacob

Jeg håber du/i får en fed tur. har selv lige tilbragt et år i thailand som frivillig lærer, og savner det en del.

God tur.

Anonym birgitte1991

Jeg har også overvejet en rejse ud i verden henover vinteren.. så jeg er frisk på at høre mere.. jeg bliver 22 i september

Anonym MiaG92

Hej Birgitte 🙂
    Jeg har tænkt lidt over backpacking i Asien – gerne Thailand i hvert fald 🙂 Det er ikke så dyrt, og der er helt sikkert mange spændende oplevelser. Jeg vil gerne ud at se og prøve nogle ting, men præcis hvad, ved jeg ikke endnu, da jeg slet ikke kender til alle “must-sees”. Jeg vil mene jeg er frisk på lidt af hvert, og det må gerne være sporty 🙂 Rejsetidspunktet skal gerne være november/december, og så synes jeg det kunne være rigtig fedt at være nogle stykker 🙂
    Hvad har du selv i tankerne?

Anonym sebjuul

Hej Mia. JEg rejser til australien d 25/10 i en månede eller to sig til hvis det stadig er aktuelt.

Hilsen Sebastian

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account