This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sarah_k

Hej

Jeg skal til australien på et working holiday visum i december og skal til at købe flybilltter.

Jeg vil helst have en enkelt billet, men kan ikke finde noget om man skal have en retur, nogen der har erfaringer med det?

Anonym Lisbeth

Jeg googlede mig frem til dette, som kan være interessant for dig:

http://jobs.eures.dk/archive/jobs%C3%B8ger/for%20unge/Working%20Holiday.pdf

Anonym JBinder

Du behoever ikke have en returbillet..

Enkeltbillet er fint.

Anonym Daniel

Jeg har hørt at man skal have en retur billet som bevis på at man forlader landet igen. Jeg tager selv til Australien på workingholiday visum 2.dec og har købet en returbillet (åbenbillet)

Anonym routh86

Jeg rejser også til Austrlien på et WHV i december. Jysk Rejsebureau siger at det ikke er nødvendigt med en returbillet

Anonym sarah_k

Mange tak for jeres svar.

Jeg fandt frem til info på den engelske ambassades hjemmeside og man behøver ikke have en returbillet, hvis man nkan bevise man har nok penge med.

Lisbeth, den brochure er guld værd, tusind tak for den 🙂

Anonym Sisse

Jeg skal også til australien til sommer på working holiday visum, men jeg kan næsten kun finde steder hvor der står at man skal fremvise en retur billet for at komme ind i landet, men jeg ville også helst have en enkeltbillet da jeg ikke ved hvornår jeg præcis skal hjem. Er der nogen der har prøvet det og ved det med sikkerhed vil nødig stå i australien og ikke kunne komme ind fordi jeg ikke har en retur billet 😉 håber nogen kan hjælpe

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account