This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym welletrans

Hey eventyrslystne mennesker 🙂

Vi er to kammerater der skal afsted til Australien i december, og vi har læst og læst og søgt og søgt for at få så meget forberedelse på plads inden afgang, men vi er dog stadig i tvivl om mange ting.
    Vi har so far planlagt at skal have fat i et Working Holiday Visa, og så er planen at købe en one way ticket til Aussie, og tage tingene som de kommer. – Men, kan man godt komme ind i Aussie uden at have en billet ud igen? Vi vil rigtig gerne videre til NZ og Fiji øerne, for dernæst at drage videre til Thailand, problemet er at vi vil tage tingene som de kommer, da dette kunne give den vildeste frihedsfølelse, men er det ren drømmetænkning, eller kan vi rende rundt i Aussie og når tiden der føles slut, så bestille en billet væk online og smutte?

Vi har også planlagt at vil finde en stor bil dernede, til at tage et road trip ned gennem East Coast, andre der har erfaringer med dette? Eftersom vi ikke har travlt, men det kun er penge der sætte grænserne for hvor lang tid vi kan rejse, ville det så være en god idé at købe en bil og kører rundt og sove i den?

Da vi vil anskaffe os en Working Holiday Visa kunne road trippet jo suppleres med noget Backpacker-job, nogen som har erfaring med det? F.eks harvesting? Dette ville jo evt kunne forlænge vores ophold, og vi vil rigtig gerne være der så længe som muligt.
    Vi har ca 75.000kr hver.

Tager imod alle svar, og takker på forhånd derude 🙂

Anonym Anders Hansen

ja, roadtrip er rejse på den rigtige måde. jeg har mest erfaring med Rusland – skriv gerne til amka_dk@yahoo.dk – hilsen, Anders

Anonym KatrineKL

Mht. at rejse ind i Australien, har jeg ladet mig fortælle, at man helst skal dokumentere at man rent faktisk rejser igen – dvs. man skal kunne fremvise en returbillet. Om det er en løgnhistorie, ved jeg ikke – men jeg har nu sikret mig en billet ud af landet igen…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account