This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ladyinred

Min kæreste og jeg tager på en fem ugers lang roadtrip i usa den 2. juli. Vi starter ud i Chicago, hvor vi låner hans brors bil. Derefter vil vi til Washington DC og derfra ned til Savannah hvor vi skal mødes op med en gruppe venner, og derfra til Florida.
    Vi vil meget gerne køre fra Washington til østkysten og nedad ved vandet. Er der nogen der har været i nogle flotte lokale byer som kan anbefales eller andet derude af? Vi er også i tvivl om overnatningen.. Kan man satste på motorvejs moteller lissom i Europa eller er der overnatningsmuligheder i de små byer?
    Det kunne også vare fedt hvis der er nogen der kan fortælle om noget flot natur eller turiststeder etc der er værd at se..
    Håber vi kan få lidt hjælp, så vi får en super tur

Anonym David

Bare rolig. Der er masser af moteller i de små byer også. At køre ned ad østkysten er cool nok, men jeg mener nu at der er meget smukkere ovre på vestkysten. Nordøst staterne kan også anbefales.

Anonym David

Bare rolig. Der er masser af moteller i de små byer også. At køre ned ad østkysten er cool nok, men jeg mener nu at der er meget smukkere ovre på vestkysten. Nordøst staterne kan også anbefales.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account