This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym detlefsen

Mit sidste indlæg er blevet saboteret. Laver et nyt.

Vi er to fyre på 20 år som skal på roadtrip i USA engang til forår/sommer.
    Vi regner med at være afsted fra maj-august og rejser fra florida til californien over texas. Derudover tager vi et smut til tijuana en uges tid for at gi den gas.
    Nogen der har nogle erfaringer med vejret/bilkøb/hvornår der er gang i den/springbreak osv?

Anonym Michael H J

Kan ikke give dig vildt meget, men vi er faktisk to drenge der skal over til LA og studere fra Januar til Juni og så køre vi til miami og tilbage igen bagefter, i perioden 10 juni – 1 august. Jeg har været i Miami florida før og skal man opleve en springbreak så er det et godt sted!!!! Men springbreak er altså i marts så den misser i!!!!

Vi sidder selv og kæmper med at skrive til forsikrings selskaber og bilsælgere mm…. i øjeblikket. men vi ved meget mere om en måned for så er vi der!!!!

Jeg vil med glæde skrive på det tidspunkt og informere om hvad vi har fundet ud…. men til da. Tjek vejret.dk der kan du se vejret de forskellige steder ;o))

Ej Florida er meget varmt med en høj luftfugtighed, pga meget nedbør over sommer bla.

Og så bliver det tørrer og tørrer og så fugtigere igen som du nærmer dig vest-kysten.

MVH Michael

Anonym Michael H J

Kan ikke give dig vildt meget, men vi er faktisk to drenge der skal over til LA og studere fra Januar til Juni og så køre vi til miami og tilbage igen bagefter, i perioden 10 juni – 1 august. Jeg har været i Miami florida før og skal man opleve en springbreak så er det et godt sted!!!! Men springbreak er altså i marts så den misser i!!!!

Vi sidder selv og kæmper med at skrive til forsikrings selskaber og bilsælgere mm…. i øjeblikket. men vi ved meget mere om en måned for så er vi der!!!!

Jeg vil med glæde skrive på det tidspunkt og informere om hvad vi har fundet ud…. men til da. Tjek vejret.dk der kan du se vejret de forskellige steder ;o))

Ej Florida er meget varmt med en høj luftfugtighed, pga meget nedbør over sommer bla.

Og så bliver det tørrer og tørrer og så fugtigere igen som du nærmer dig vest-kysten.

MVH Michael

Anonym Anders E

Det var da pudsigt alle de drenger der skal over at give den gas med en roadtrip. Mig og min kammerat tager fra LA omkring d. 24 maj, og så en måned tid frem køre rundt derover.. Smid jeg jeres mails så vi lige kan snakke sammen om evt. at mødes. Vi tager tures til Canyon og vegas, san fran. og ned langs vestkysten…

Anonym detlefsen

selvfølgelig… jandetlefsen@hotmail.com

Anonym Mika

Vi er 2 venner, som også står og skal på Roadtrip i 6 mdr. gennem USA.
    Vi har snakket lidt om at lave en hjemmeside, hvor venner herhjemme kan følge med. Men vi vil ikke bruge for lang tid på det og vi kommer til at have rigtig rigtig mange billeder.
    Er det noget i har tænk over eller har lidt erfaring i?

Anonym Maria

Min kæreste og jeg skal også derover og kører rundt..
    Men vi er meget i tvivl om billeje eller bilkøb?
    Kender i nogle sider hvor man kan leje biler og hvor det ikke er super dyrt.. vi er begge 21 men man skal jo være 25 for at slippe for at betale ekstra..

Anonym lars jeppesen

Den billigste måde er at leje bil gennem e-biludlejning
    som også er en af de eneste hvor du kan leje biler længere end 2 måneder til ca halv pris.
    vi er en lille familie der erjser derover i april med start i san francisco til La, derefter langs grænsen til mexico til miami. så på krydstogt i 9 dage. til orlando hvor vi har lejet et hus i 9 dage. Så op langs øst kysten til canada med ende station i new york i juni

mvh lars
    larsjeppesen_67@hotmail.com

lars

Anonym lars jeppesen

Den billigste måde er at leje bil gennem e-biludlejning
    som også er en af de eneste hvor du kan leje biler længere end 2 måneder til ca halv pris.
    vi er en lille familie der erjser derover i april med start i san francisco til La, derefter langs grænsen til mexico til miami. så på krydstogt i 9 dage. til orlando hvor vi har lejet et hus i 9 dage. Så op langs øst kysten til canada med ende station i new york i juni

mvh lars
    larsjeppesen_67@hotmail.com

lars

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account