This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TSL

Hej alle!
    Min kammerat og jeg har planlagt en tur til USA i 1½ måned fra d. 2 maj til 19 juni. Turen går fra NY til LA. Flybilletter, forsikringer og billeje er betalt.
    Vi har sparet forholdvis 40.000 og 50.000 sammen, som skal dække alle praktiske ting og fornøjelser. Er det nok?
    Vi har planer om at skulle overnatte på hostels, motel, hotel, telt og evt. i bilen. Er der nogen som har erfaring inden for sådan en tur?
    Ps. det kunne være sjovt, at mødes med nogen, hvis nogen har samme planer!
    På forhånd tak!

Anonym Kiaveise

Hej..

jeg har været på roadtrip 3 gange derovre, så vil mene og vide lidt om det..:D

Det er altid svært at give råd omkring hvor mange penge er nok.. og især i USA da der er så mange udbud af alt lige fra hostels til telt pladser.
    men udmiddelbart vil jeg tror i har penge nok, men kommer nok til at ligge lige på vippen at i kan holde budgettet. Dog kommer det an på hvor i skal hen da éntre og eksklusioner oftest er en dyr på post i budgettet.?
    Når du skriver at turen er NY til LA er det så meningen i vil køre tværs over på de ca 7 uger?

Anonym Emil Børsting Sørensen

Jeg har været i Californien for et stykke tid siden. Jeg kan anbefale især San Francisco og LA. For en masse gode råd kan du læse min blog

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account