This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ulrikl

hey, Er en gut på 34 år, som gerne vil opleve usa til sommer. Forstiller mig at vi lejer eller køber en bil og så rammer “Rute 69” (-: Jeg har rejst en del, dog ikke i usa. Intet er fastlagt, så byd ind (-: Mvh Ulrik

Anonym Lasse

Hej
    Jeg er lige kommet hjem fra en roadtrip til USA, og det kan KUN anbefales. Dog skal du lige vide, at man først kan købe en bil hvis man har en fast adresse under opholdet. Regninger fra forsikringen bliver også sendt hertil. Men da du er 34 kan jo leje en bil.

– Lasse

Anonym Anonym

hey lasse,

tak for indlægget, det er altid rart at få nogle gode tips(-: er der andre steder du kan anbefale?

Anonym Lasse

Selv tak…

Jeg vil helt klart anbefale at stoppe ved Las Vegas, San Francisco, Los Angeles, San Diego og Solvang. Det er klart de fedeste steder!

– Lasse

Anonym Anonym

takker (-: tror også mange af sydstaterne feks texas kunne være rigtig spændende..

Anonym apa

hey Lasse.

jeg er nysgerrig, hvad er der at se i Solvang?

hilsen
    Anders

Anonym Anonym

Texas er også rigtig fedt at køre igennem… Der er mange forskellige ting at se/opleve

Solvang er en dansk inspireret by, som er grundlangt af en gruppe danskere i 1911 . Byen fanger den gamle danske stemning med stråtækte huse og gammeldags kirker. Derudover kan man købe dansk winerbrødm rugbrød, leverpostej mm.

Efter al den usunde mad, var det dejligt at smage noget rugbrød og winerbrød som var det importeret direkte fra Danmark:)

Alt i alt kan jeg kun anbefalde at besøge Solvang…

Anonym Laila

Hej
    Har du fundet nogle at rejse med? Og hvor lang tid regner du med at være afsted? samt hvornår kan du/regner du med at skulle afsted?

Anonym Anonym

hey laila, ikke endnu, men der er jo også lidt tid til (-: jeg regner med at skulle afsted til sommer, måske fra kyst til kyst, men intet er planlagt endnu. forstiller mig en mdr.s tid eller deromkring. hva har du i tankerne?
    mvh ulrik (mail – ulrikl@mail.com)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account